Se se se se heeeeeeeer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vigtigt!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
13 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Klumpe-dumpe

Jeg vil bare lige fortælle jer, at Zafir nu er 4 cm åben... så mon ikke der bliver live fødsel i nat

Bare hvis I ikke lige havde set forsiden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

Rose <3 skriver:

Jeg vil bare lige fortælle jer, at Zafir nu er 4 cm åben... så mon ikke der bliver live fødsel i nat

Bare hvis I ikke lige havde set forsiden.

har set det... tror sgu da jeg når at falde i søvn.... ha ha

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

Det gør jeg. Jeg skal op kl 6 i morgen... Første dag i praktik... Men øv, hvor ville jeg gerne bare se det her!!

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Det gør jeg. Jeg skal op kl 6 i morgen... Første dag i praktik... Men øv, hvor ville jeg gerne bare se det her!!

nårh ja... ih glæder du dig? eller er det sådan lidt: blah? (som trine ville have sagt det...  ;0) )

Anmeld

31. august 2010

Klumpe-dumpe

Ni-ko-li-ne skriver:

Ja jeg falder sgu nok ogå i søvn.... (og skal på kursus i morgen)

Mon man kan se snige præmier på nutv.dk 

Men jeg har sendt en sms til Michella.... Bare så hun vidste det.

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

nårh ja... ih glæder du dig? eller er det sådan lidt: blah? (som trine ville have sagt det...  ;0) )

MEGET blah. Jeg har været der før og var ikke glad for at være der... Skal være der 5 uger, af 4 dage. Altså 20 dage.. Det skal nok gå, det er ikke det, men jeg gider ikke. Jeg glæder mig til det der kommer bagefter, så jeg tager det værste først!! Prøver at holde sindet åbent og positivt. Men det er lidt svært med det her hormonhalløj

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

MEGET blah. Jeg har været der før og var ikke glad for at være der... Skal være der 5 uger, af 4 dage. Altså 20 dage.. Det skal nok gå, det er ikke det, men jeg gider ikke. Jeg glæder mig til det der kommer bagefter, så jeg tager det værste først!! Prøver at holde sindet åbent og positivt. Men det er lidt svært med det her hormonhalløj

hvor er det?

Anmeld

31. august 2010

otlitrom

Ni-ko-li-ne skriver:

hvor er det?

Hjemmeplejen. Det er bare ikke mig.. Men det er en af uddannelsen, og det er også helt fint. Der var bare mange ting der ikke fungerede sidst...

Anmeld

31. august 2010

Karo

Tror desværer også jeg går glip af det, hvis ikke jeg skal være helt kvæstet imorgen

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

Hjemmeplejen. Det er bare ikke mig.. Men det er en af uddannelsen, og det er også helt fint. Der var bare mange ting der ikke fungerede sidst...

hmm... altså her i odense... tror en fra min mødregruppe arbejder der... :0)

jeg ville nok føle at det hele gik for hurtigt og at der ikke var nok omsorg for borgeren (oplevede jeg ofte med min mormor) og det kan ikke være bedre nu med alt det spare halløj

godt du er hurtigt gennem det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.