Det er ikke afskaffet , jeg selv er blevet sygemeldt pga de sammen smerter som dig , (bækkenløsning) Min læge ville heller ikk sygemelde mig i starten og jeg ønskede det heller ikk selv , jeg fik så en henvisning til en fys , hvilket ikk rigtig hjalp på mig .
- Der efter kontaktede jeg lægen igen som omgående sygemeldt mig , jeg ved ikk om det kan hjælpe hvis deter en kvinde du kan komme ind til af læge, jeg var først hos en mand som ikk synes det var grund til sygemelding , derefter spurgte jeg efter en kvinde som omgående sygemeldte mig (hun havde selv haft det )
Hvis du bare går rundt med halvt så mange smerter som mig , så er der ingen tvivl om du ikk skal arbejde , jeg ville tage til fys se om det hjælper kontakte lægen igen og så spøger efter en anden læge .
ellers havde jeg omgående skiftet læge , for mig er det et helvede bare at kravle ud af sengen hver dag , og jeg er kun 23+0 idag . 

Absolut ikk mit ønske at gå hjemme , jeg er ved at blive sindsyg , jeg kan jo intet . Men nogen gange vil skæbende bare det sådan , og jeg tænker på at passe på bay , du må banke i bordet nu !!
Anmeld