Sygemelding

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

mortilnoahogmelina

Det er ikke afskaffet , jeg selv er blevet sygemeldt pga de sammen smerter som dig , (bækkenløsning) Min læge ville heller ikk sygemelde mig i starten og jeg ønskede det heller ikk selv , jeg fik så en henvisning til en fys , hvilket ikk rigtig hjalp på mig . 

- Der efter kontaktede jeg lægen igen som omgående sygemeldt mig , jeg ved ikk om det kan hjælpe hvis deter en kvinde du kan komme ind til af læge, jeg var først hos en mand som ikk synes det var grund til sygemelding , derefter spurgte jeg efter en kvinde som omgående sygemeldte mig (hun havde selv haft det )

Hvis du bare går rundt med halvt så mange smerter som mig , så er der ingen tvivl om du ikk skal arbejde , jeg ville tage til fys se om det hjælper kontakte lægen igen og så spøger efter en anden læge . 

ellers havde jeg omgående skiftet læge , for mig er det et helvede bare at kravle ud af sengen hver dag , og jeg er kun 23+0 idag . 

Absolut ikk mit ønske at gå hjemme , jeg er ved at blive sindsyg , jeg kan jo intet . Men nogen gange vil skæbende bare det sådan , og jeg tænker på at passe på bay , du må banke i bordet nu !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

roenlund

Jeg har en mandlig læge som sygemeldte mig "no questions" da jeg havde behov for det...

Anmeld

3. september 2010

2babygirls

Mærkeligt at sige at sygemelding er afmeldt.. mine smerter startede da jeg var omkring uge 16 og ville heller ikke sygemeldes, så fik en henvisning til en fys, men han kunne intet gøre, kun komme med øvelser han sys jeg skulle lave hver time (HJALP IKKE) og i uge 24 blev jeg fuldtidssygemeld, uden noget fra min læges side.. mandlig..

Men ja, tiden derhjemme er laaaaaang heldigvis er jeg i uge 35+3 så nu kan jeg snart se en ende på mine smerter, især nu hvor hovedet står fast er de kun blevet værre

Hurra for satin sengetøj !!

Anmeld

3. september 2010

Maja_4000

Tak for jeres svar allesammen (:

Jeg er 24+1 idag , så der er laaang tid til jeg kan gå på barsel .. Må først gå fra 4 uger før termin .. Jeg er i praktik i en dyrehandel .. Og jeg arbejder kun 20 timer om ugen , fordi jeg læser dansk ved siden af  ..

Ringer til en fys på mandag , og snakker med min "arbejdsgiver" .. For hun synes jo heller ikke , at jeg skal have ondt ! .. Hun har intet imod at jeg bliver sygemeldt .. Men det hjælper jo ikke , hvis kommunen ikke er enig .. Så får jeg jo ingen penge :/ 

Anmeld

3. september 2010

Maja_4000

Tak for jeres svar allesammen (:

Jeg er 24+1 idag , så der er laaang tid til jeg kan gå på barsel .. Må først gå fra 4 uger før termin .. Jeg er i praktik i en dyrehandel .. Og jeg arbejder kun 20 timer om ugen , fordi jeg læser dansk ved siden af  ..

Ringer til en fys på mandag , og snakker med min "arbejdsgiver" .. For hun synes jo heller ikke , at jeg skal have ondt ! .. Hun har intet imod at jeg bliver sygemeldt .. Men det hjælper jo ikke , hvis kommunen ikke er enig .. Så får jeg jo ingen penge :/ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.