Claras dåb lovede billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Risen

mayapigen skriver:

Hvor er det en pæn datter du har - er det dig der bærer hende? Jeg skal selv have min søn døbt i oktober, og kan ikke beslutte mig for, om jeg selv vil bærer ham  Er det ikke godt nok noget med at den som bærer den bette, skal være konfirmeret?

Hilsen Maya

Tak .. Nej det er gudmor anne-sofie som bærer hende .. Jo man skal være døbt, ikke nødvendigvis konfirmeret .. Jeg holder hende på det nederste billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Risen

noname skriver:

Sikke gode billeder, og hvor er lille Clara musen bare fin i sin kjole... Dejligt at høre i havde en go dag...

Jeg er ligesom dig også skilsmissebarn og er NOGET spændt på at min far skal møde min svigermor... puhh håber han er i sit gode hjørne den dag... men svigermor er dog advaret om hans særheder...

Tak Ja det var en fantastisk dag lige efter bogen.. så godt.. Skal lille pigen også døbes? .. 

Ja de familier og alle deres specielle egenskaber.. haha 

Anmeld

31. august 2010

smokin

Havde håbet der var FLERE billeder!

Anmeld

31. august 2010

Diana...

Stort tillykke med dagen. Super i havde en god dag. 

Anmeld

1. september 2010

Risen

Zette skriver:

Havde håbet der var FLERE billeder!

Ihh det er der jo også men gider ikke smide sååå mange herind.. Tror der er 300 billeder .. hehe 

Anmeld

1. september 2010

AWO

Risen skriver:

Ja præcis.. Der er bare så mange spekulationer.. Ja det er den første "rigtige" store fest sammen.. Så det var lidt sjovt.. Alle oldefædrene stod der side om side.. hehe

Hvor fint!!

Hvor mange blev i så? Og var der meget at planlægge?

Anmeld

1. september 2010

MM1987

Tillykke med barnedåben - SMUKKE Maria...

Og hvor er hun bare fin lille Clara...

Dejligt i havde en rigtig god dag hvor alle hyggede sig - og sikke fine billeder.

Hvem er det der er gudmor?

Anmeld

1. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke med dåben. Dejligt dagen blev lige som i ønskede!

Anmeld

2. september 2010

Risen

Anke skriver:

Hvor fint!!

Hvor mange blev i så? Og var der meget at planlægge?

Uh vi var lidt over 75 mennesker :O Helt vildt.  Men har en KÆMPE familie og hvis man invitere den ene kusine bliver man nød til at invitere de 10 andre. hehe

Det var faktisk ikke så galt med planlægning for at egentlig ordnet det meste da jeg var gravid. Pynt , kort, invitationer osv.. Maden blev lavet af rasmus forældre og mine så det var egentlig dejligt nemt.. 

Anmeld

2. september 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Tillykke med barnedåben - SMUKKE Maria...

Og hvor er hun bare fin lille Clara...

Dejligt i havde en rigtig god dag hvor alle hyggede sig - og sikke fine billeder.

Hvem er det der er gudmor?

Tusinde tak søde !  

Det er min bedste veninde helt tilbage fra 4 klasse som er gudmor. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.