Claras dåb lovede billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
21 svar
0 synes godt om
31. august 2010

Risen

Ej vi havde bare den mest perfekte dag man overhovedet kan forstille sig. Helt afslappet Var lidt nervøs for om alle familierne nu kunne sammen (mine forældre er skilt) og Rasmus og min familie skulle jo møde hinanden. Men kunne ikke undgå at smile over alt den latter , lyd og klukkerier som kom fra det store fest lokale. Børnene legede på legepladsen i solskinsvejr og lille Clara som hun nu hedder klarede dagen så flot..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

AWO

STORT tillykke med den veloverståede barnedåb. Hvor er det dejligt, i havde sådan en god dag - og hvor ser Clara dog bare fin ud i sin kjole.

Anmeld

31. august 2010

Risen

Anke skriver:

STORT tillykke med den veloverståede barnedåb. Hvor er det dejligt, i havde sådan en god dag - og hvor ser Clara dog bare fin ud i sin kjole.

Tak søde ! Ih så er det snart din tur! Det er fantastisk , men også dejligt det er overstået.. 

Anmeld

31. august 2010

XXSS

Stort tillykke - sikke en smuk kirke og den lille clara var yderst yndig

Anmeld

31. august 2010

BabyMus

Ser ud til at I har haft en god og hyggelig dag. (:

Og hvor ser Clara dog bare fin ud i sin fine hvide kjole. (:

Er da også ret vild med hende på dit profilbillede. Hvor er hun bare cute!

Anmeld

31. august 2010

AWO

Risen skriver:

Tak søde ! Ih så er det snart din tur! Det er fantastisk , men også dejligt det er overstået.. 

Ja, nu er der snart kun en måned til!! Glæder mig..

Men jeg kan godt forstå, hvad du mener. Det er et stort arbejde, og jeg er da også nervøs for, om familierne nu kan sammen, om maden er god nok, om folk er glade, om, om, om..

Var det også jeres første større fest?

Anmeld

31. august 2010

NoName

Risen skriver:

Ej vi havde bare den mest perfekte dag man overhovedet kan forstille sig. Helt afslappet Var lidt nervøs for om alle familierne nu kunne sammen (mine forældre er skilt) og Rasmus og min familie skulle jo møde hinanden. Men kunne ikke undgå at smile over alt den latter , lyd og klukkerier som kom fra det store fest lokale. Børnene legede på legepladsen i solskinsvejr og lille Clara som hun nu hedder klarede dagen så flot..

Sikke gode billeder, og hvor er lille Clara musen bare fin i sin kjole... Dejligt at høre i havde en go dag...

Jeg er ligesom dig også skilsmissebarn og er NOGET spændt på at min far skal møde min svigermor... puhh håber han er i sit gode hjørne den dag... men svigermor er dog advaret om hans særheder...

Anmeld

31. august 2010

Liljesilas

Hvor er det en pæn datter du har - er det dig der bærer hende? Jeg skal selv have min søn døbt i oktober, og kan ikke beslutte mig for, om jeg selv vil bærer ham  Er det ikke godt nok noget med at den som bærer den bette, skal være konfirmeret?

Hilsen Maya

Anmeld

31. august 2010

Risen

Tanja78 skriver:

Stort tillykke - sikke en smuk kirke og den lille clara var yderst yndig

Tak søde! Ja det var en utrolig smuk kirke.. Især omgivelserne  

Anmeld

31. august 2010

Risen

Anke skriver:

Ja, nu er der snart kun en måned til!! Glæder mig..

Men jeg kan godt forstå, hvad du mener. Det er et stort arbejde, og jeg er da også nervøs for, om familierne nu kan sammen, om maden er god nok, om folk er glade, om, om, om..

Var det også jeres første større fest?

Ja præcis.. Der er bare så mange spekulationer.. Ja det er den første "rigtige" store fest sammen.. Så det var lidt sjovt.. Alle oldefædrene stod der side om side.. hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.