Malou har fødselsdag! (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Mathilde

Så utrolig smuk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

smokin

Maria. skriver:

Hvor er hun bare dejlig! <3 tillykke med fødselsdagen!

Min Malou blev vaccineret i fredags.. Hun peb lidt ved nr. 2 (som godt kan svide lidt..) ellerssov hun bare og var lidt mere træt end ellers - ingen feber eller utilpashed.. Det var dejligt!

Ved nr.2?

Anmeld

31. august 2010

smokin

Risen skriver:

Så fin! Det kan du godt være stolt af.

Og ja hun ligner godt nok dig.. ! Sjovt egentlig for har fået fortalt at børne altid ligner deres far i starten og senere begynder at ligne deres mor.. 

Vi har ikke kunne se hvem hun ligner overhovedet. Men så hev jeg lige billedalbummet fra da jeg var lille frem... og hun er en tro kopi! Jeg skal nok fixe et billede snarest... skal bare lige finde ud af hvordan jeg får det ind i computeren uden stik... hunden har ædt det!

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Jepper, ved 3 mdr vacc får de to stik......

Hun er simpelthen for dejlig.....

Anmeld

31. august 2010

smokin

LouiseNielsen skriver:

Jepper, ved 3 mdr vacc får de to stik......

Hun er simpelthen for dejlig.....

Hun har bare skreget hele natten så overvejer i den grad at aflyse det.

Anmeld

31. august 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Hun har bare skreget hele natten så overvejer i den grad at aflyse det.

I kan ligeså godt få det overstået.....

Anmeld

31. august 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Siden fødslen.... men kun i perioder. Dog rigtig slemt de seneste 3 uger - og hun har ikke leveret i 6 dage so far.

Årh, den lille pige... 

Albert leverer kun hver halvanden uge, men han har ingen problemer imellem leverancerne. 

Det er bare så synd for hende! Albert og jeg krydser fingre og håber på en ordentlig dynge lortebleer!!

Anmeld

31. august 2010

Sakris

Ih hvor er hun smuk

Tillykke med 3 mnd fødselsdagen:-D

Anmeld

31. august 2010

AWO

Hvor er hun bare køn, Zette!!   Kan godt forstå, du er stolt af hende...

Hvad siger du til, at vores piger bytter mave lidt? Hos os er det lige modsat, Elina har nemlig haft diarré i over 4 uger nu.  Hun har dog heldigvis ikke været mærket af detm, andet end den første uge.

Jeg håber snart, der kommer styr på det, så hun kan slippe for at have så ondt!  

Anmeld

31. august 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Årh, den lille pige... 

Albert leverer kun hver halvanden uge, men han har ingen problemer imellem leverancerne. 

Det er bare så synd for hende! Albert og jeg krydser fingre og håber på en ordentlig dynge lortebleer!!

Vi har store problemer :/ og hun blev stukket idag og skreg som besat.... aaav i hendes mors hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.