Malou har fødselsdag! (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.756 visninger
37 svar
0 synes godt om
30. august 2010

smokin

Så blev Malou 3 måneder Som tiden dog flyver afsted. Det er helt vildt. Hun er det mest fantastiske der nogensinde er sket - det er virkelig en gave at få et barn.

Hun snakker så det driver af hende, og leverer det ene selvsikre smil efter det andet til os. Er begyndt at gribe ud efter ting og holde GODT fast. Dette inkluderer også morens babser og de små negle er som syle. AVVVVV! Vi har stadig problemer med maven og går på børneafd. for at finde ud af hvad der mon kan være galt. Derfor sover vi ikke igennem endnu, men har endelig lært at sove med klud over hovedet. HVILKEN GAVE!! Nu får hun kluden i hovedet og grynter lidt og er pist borte... Helt fantastisk at hun ikke skal græde sig selv i søvn.

Ikke så meget at sige andet end at jeg elsker hende fra top til tå!

Imorgen skal vi vaccineres... gisp! Men min seje tøs skal nok klare det.

Kærlig hilsen
Zette og Malou

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Maise

wow super smuk pige du har-hvilke øjne

Vil lige spørge dig om hun har trøske?? er det det jeg aner på billedet hvor hun har åben mund?? ja undskyld jeg spørger

nå men uanset, så er hun herre lækker. god bedring med hendes mave -håber i finder ud af hvad det er

kh maise

Anmeld

30. august 2010

smokin

Maise skriver:

wow super smuk pige du har-hvilke øjne

Vil lige spørge dig om hun har trøske?? er det det jeg aner på billedet hvor hun har åben mund?? ja undskyld jeg spørger

nå men uanset, så er hun herre lækker. god bedring med hendes mave -håber i finder ud af hvad det er

kh maise

Nej det har hun ikke, men tak for din omtanke

Det er mælkerester, hun havde lige fået mad

Hun ligner mig som barn, det er så sjovt at se.. er så ærgelig over at min scanner ikke virker (hunden har spist stikket )

Knus
Zette

Anmeld

30. august 2010

MM1987

Tillykke med 3 mdrs fødselsdagen...

Og sikke mange fine billeder, hun ser bare så sød ud...

Dejligt billede med hende og far

Anmeld

30. august 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Tillykke med 3 mdrs fødselsdagen...

Og sikke mange fine billeder, hun ser bare så sød ud...

Dejligt billede med hende og far

Elsker også det billede! Hun sover så godt i vores seng

Anmeld

30. august 2010

Maise

Zette skriver:

Nej det har hun ikke, men tak for din omtanke

Det er mælkerester, hun havde lige fået mad

Hun ligner mig som barn, det er så sjovt at se.. er så ærgelig over at min scanner ikke virker (hunden har spist stikket )

Knus
Zette

ja det var ment i omtanke ihvertfald

ja det er bare så sjovt når man kan se sig selv i sin baby. Jeg har billeder af min clara hvor hun brokker sig og har nogle af mig selv fra jeg er barn hvor jeg brokker mig. hun ligner mig dælme meget. og samtidig ligner hun også far fra hans babybilleder,hmmmmmmmmmmm.

Anmeld

30. august 2010

Moderator

30. august 2010

dorthemus

Hvor er hun yndig  Og ja kluden virker også her

Runa blev jo vaccineret i dag og sagde nærmest ikke et kny  Bagefter sov hun i tre timer til klokken to.....og så startede det "sjove": gråd gråd gråd og masser af uro. Først kl 21.30 faldt hun i søvn ...men ingen feber, gudskelov!

Håber Malou klarer det fint i morgen

Anmeld

30. august 2010

smokin

Maise skriver:

ja det var ment i omtanke ihvertfald

ja det er bare så sjovt når man kan se sig selv i sin baby. Jeg har billeder af min clara hvor hun brokker sig og har nogle af mig selv fra jeg er barn hvor jeg brokker mig. hun ligner mig dælme meget. og samtidig ligner hun også far fra hans babybilleder,hmmmmmmmmmmm.

Hun ligner ikke Nicolai så meget af udseende endnu, men det kan jo komme. Hun har til gengæld en masse af hans træk - bl.a har de en helt bestemt måde at nusse tæer når de hygger sig eller sover, og det begyndte hun på kort tid efter fødslen og gør det hver nat på maven af mig....

Og ja - det var pænt af dig at spørge mht. trøske.

Anmeld

30. august 2010

MM1987

Zette skriver:

Elsker også det billede! Hun sover så godt i vores seng

Det kunne jeg forestille mig... og det er i hvert fald ikke mor & fars behov Ha-ha...

Har du fanget dem sådan, eller har far efter-abet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.