Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maalene skriver: Kan godt forstå du trænger til et afbræk så Hihi... Vi skal faktisk til og op og se om vi kan lave en baby nu her, så håber der er nogle andre søde piger herinde, som kan holde dig underholdt i afbrækket fra lektierne
Kan godt forstå du trænger til et afbræk så Hihi... Vi skal faktisk til og op og se om vi kan lave en baby nu her, så håber der er nogle andre søde piger herinde, som kan holde dig underholdt i afbrækket fra lektierne
FYR DEN AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Alexis skriver: Kan du SÅ komme afsted Happy babymaking
Kan du SÅ komme afsted
Happy babymaking
Maalene skriver: Tuuusiiind taaak
Tuuusiiind taaak
Var det dét? 13 minutter??
Manden har lige været ude og gå tur med hund og baby, så jeg har haft en sjælden stund alene hjemme. Har brugt friheden til at være på baby.dk og se DUM. Nu skal vi snart til det daglige besvær med at få guldklumpen til at sove .
Maria
jeg sidder og håber på veer haha. gider ikke være en gravid hval mere, vil bare gerne se prinsen(;
ellers ser jeg kanal 4 hihi(;
Har opgivet den sidste lektier og smutter i seng. Kan se frem til at skulle op kl 5 for at løbe og læse lidt inden skolen kalder.
Sov godt de damer.
Knus til alle.
jeg holder pause i næsepudseriet, ser House og spiser vandmelon - Daniel har skåret den ud i mundrette stykker så det skal bare proppes ind i kæften
Går ikke længe før jeg skal op under dynen og pleje min feberramte krop!
Caroline86 skriver: jeg holder pause i næsepudseriet, ser House og spiser vandmelon - Daniel har skåret den ud i mundrette stykker så det skal bare proppes ind i kæften Går ikke længe før jeg skal op under dynen og pleje min feberramte krop!
Pas nu på du ikke tisser i sengen med alt det vandmelon.. det får lige i blæren.. hehe
forældre-til-Asta skriver: Pas nu på du ikke tisser i sengen med alt det vandmelon.. det får lige i blæren.. hehe
hahaha... arh, mon ikke jeg kan holde mig!?
Caroline86 skriver: hahaha... arh, mon ikke jeg kan holde mig!?
Ja det må du jo så give update på imorgen HAHA
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128