Hvad laver i? (Hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.352 visninger
31 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Ville bare høre hvad i laver rundt om i det ganske land!!

Selv sidder jeg og læser lektier. Har læst hele eftermiddagen, så trænger til nogle overspringshandlinger for en stund!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

SoffiLine

Ligger på sofaen, min lillebror ligger på en madres på gulvet & ser film. Men det er snart tid til at sove

Dagen har været fyldt med kvalme, så har lagt på langs det meste af dagen. Sov godt alle tøser 

Anmeld

30. august 2010

Maalene

Alexis skriver:

Selv sidder jeg og læser lektier. Har læst hele eftermiddagen, så trænger til nogle overspringshandlinger for en stund!

Kan godt forstå du trænger til et afbræk så

Hihi... Vi skal faktisk til og op og se om vi kan lave en baby nu her, så håber der er nogle andre søde piger herinde, som kan holde dig underholdt i afbrækket fra lektierne

Anmeld

30. august 2010

Maalene skriver:

Kan godt forstå du trænger til et afbræk så

Hihi... Vi skal faktisk til og op og se om vi kan lave en baby nu her, så håber der er nogle andre søde piger herinde, som kan holde dig underholdt i afbrækket fra lektierne

Kan du SÅ komme afsted

Happy babymaking

Anmeld

30. august 2010

quity

Efter en fantastisk hyggelig eftermiddag i biografen sammen med sønnen (vi så Toy story 3), sidder jeg her ved nettet, samtidig sidder jeg også og brodere på en julekalender til min datter...

Anmeld

30. august 2010

grinbidderen

jamen jeg ligger bare og kigger på baby.dk meen tror nu at jeg vil ligge mig til at sove der sker ik det vilde til aften.. i må have en fortsat god aften...

GODNAT SOV GODT--,,

Anmeld

30. august 2010

NoName

Alexis skriver:

jeg har lige ammet, og håbede på at Caroline faldt i søvn så vi kunne komme i seng, men næææ nej, prinsessen er LYS vågen og ligner bestemt ikke en der har tænkt sig at sove lige foreløbigt - øv øv...

Anmeld

30. august 2010

quity skriver:

Efter en fantastisk hyggelig eftermiddag i biografen sammen med sønnen (vi så Toy story 3), sidder jeg her ved nettet, samtidig sidder jeg også og brodere på en julekalender til min datter...

Det er også bare en god film

Anmeld

30. august 2010

Maise

manden ser the invasion m. nicole kidman og jeg er på baby.dk, facebook, trendsales mm og nyder at min pige har haft en mega god dag ( TÆNDER) og bare sover .åhhhhhhh det er tiltrængt.

maise

Anmeld

30. august 2010

quity

Alexis skriver:

Det er også bare en god film

Ja den er okay. Det bedste vaar nu at sønnen sad og grinede/klukkede hele filmen igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.