Bestiling af kage - bor i Sæby, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

quity

BabyStella! skriver:

Men bare firkantet og minus muffins´ene

Og så lidt tilfældigt teksten "Stella 1 år" eller "Tillykke Stella"

God ide selv at lave kagen. Du vil helt sikkert blive bidt af det Det er heller ik så svært når man først kommer igang.

Hvor er det nogle fine kager og i billerderne har du jo en rigtig god skabelon.

Du kan godt farve mmf med frugt farve, men farverne bliver ik så "skrappe"/intense som vist på billederne. De bliver mere lyserød, lyseblå, altså mere "fiset". Hvis du skal have så intense farver skal du købe farve der er beregnet til fondant, eks pastafarve.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Anasmor

Det billede du har lagt på kan du HELT SIKKERT lave efter... Du skal bare have fat i nogle pasta farver, og dem der er brugt på det billede du har vedhæftet, kan købes i panduro, eller på Dinkage.dk ( det billigste sted på nettet i dk.. )

Glæder mig til at se din kage..

Anmeld

31. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg ville ikke give 40 kr pr portion, slet ikke for en kage i ét lag! Jeg har fået tilbud om 25 kr pr portion, og det var 3 bunde med 2 lag fyld, og de piger har været rimelig dygtige til at lave kager.

Men du kan sagtens selv lave en flot kage, jeg er også helt nybegynder (i fondant ikke kagebagning) og synes at det er nemt, når først man kommer igang... Dog skal man ikke kaste sig ud i at lave rose-vandfald 2. gang man laver fondant

Du kan også sagtens farve fondant med frugtfarve, men som andre skriver, så bliver farverne ikke så intense. Jeg har brugt knap 1½ flaske rød frugtfarve til MMF af 15 skumfiduser, den er blevet mørk pink a la a'et og d'et i Baby.dk logoet, og der skal IKKE mere frugtfarve i, for så bliver den for bitter til at spise

Anmeld

31. august 2010

BabyStella!

Anasmor skriver:

Det billede du har lagt på kan du HELT SIKKERT lave efter... Du skal bare have fat i nogle pasta farver, og dem der er brugt på det billede du har vedhæftet, kan købes i panduro, eller på Dinkage.dk ( det billigste sted på nettet i dk.. )

Glæder mig til at se din kage..

Var så heldig at en herinde ville hjælpe, men kunne nu godt finde på og gå i krig med det alligevel. 

Faktisk er det dinkage.dk, jeg har bestilt ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.