Bestiling af kage - bor i Sæby, hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.588 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. august 2010

BabyStella!

Hej!

Jeg har bestilt en kage til 15 personer til min datters 1 års fødselsdag.

Vi har aftalt chokoladekage med hindbærmousse, en klovn ovenpå, samt skriften "Stella 1 år" + en muffin ved siden af til Stella, hun selv kan "svine" med  

Men! Prisen er 600 kr. Er det rimeligt? 40 kr. pr. person. Er der nogen herinde, som kan gøre det billigere? Og som bor rimelig tæt på mig, Sæby. Henter den selvfølgelig

Hjælp! Ellers må jeg jo betale for den, jeg har bestilt. (som kan afbestilles - det er først d. 21. sep., jeg skal bruge kagen).

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

quity

BabyStella! skriver:

Hej!

Vi har aftalt chokoladekage med hindbærmousse, en klovn ovenpå, samt skriften "Stella 1 år" + en muffin ved siden af til Stella, hun selv kan "svine" med  

Men! Prisen er 600 kr. Er det rimeligt? 40 kr. pr. person. Er der nogen herinde, som kan gøre det billigere? Og som bor rimelig tæt på mig, Sæby. Henter den selvfølgelig

Hjælp! Ellers må jeg jo betale for den, jeg har bestilt. (som kan afbestilles - det er først d. 21. sep., jeg skal bruge kagen).

Diana

Hvis det er hos en pro. så er prisen okay tror jeg, men ellers synes jeg det lyder af meget. Ik fordi jeg har forstand på priser, men synes jeg har læst andre priser herinde.

Anmeld

30. august 2010

>>Carina<<

BabyStella! skriver:

Hej!

Diana

Jeg ville ha en bekendt til at lave til Magnus' 1 års dag og hun sku ha 25 kr pr.person. Men i og med vi nok blir 30 :-O så er det en dyyyyr kage syns jeg :-(

Anmeld

31. august 2010

BabyStella!

Carina1984 skriver:

Jeg ville ha en bekendt til at lave til Magnus' 1 års dag og hun sku ha 25 kr pr.person. Men i og med vi nok blir 30 :-O så er det en dyyyyr kage syns jeg :-(

Ja, ikke? Det ender nok med at jeg selv laver den og så bare køber noget færdigt mmf og pynt Det var jo kun en chokoladekage med hindbærmousse, jeg havde bestilt.

Anmeld

31. august 2010

BabyStella!

quity skriver:

Hvis det er hos en pro. så er prisen okay tror jeg, men ellers synes jeg det lyder af meget. Ik fordi jeg har forstand på priser, men synes jeg har læst andre priser herinde.

Tror vidst bare hun er en som laver kager i sin fritid? Spurgte hende hvornår jeg kunne hente kagen, men det var først sent, for hun skulle lige hjem fra arbejde først.

Så det er nok bare noget fritidsnoget?

Anmeld

31. august 2010

MoarTNoah

BabyStella! skriver:

Hej!

Diana

Altså nu laver jeg jo selv kager og syns det er ALT for dyrt! vores bager tager kun 35.

et sted mellem 20-25kr afhængig af hvad det er der skal laves af pynt og etager er hvad jeg syns er rimeligt! Og til 25kr taler jeg etage-bryllupskage...

Anmeld

31. august 2010

BabyStella!

KatrineR skriver:

Altså nu laver jeg jo selv kager og syns det er ALT for dyrt! vores bager tager kun 35.

et sted mellem 20-25kr afhængig af hvad det er der skal laves af pynt og etager er hvad jeg syns er rimeligt! Og til 25kr taler jeg etage-bryllupskage...

Det her er bare en bradepandekage, chokolade med hindbærmousse.

Overvejer og lave den selv... Man kan jo købe færdigt pynt? Og mmf?

Anmeld

31. august 2010

MoarTNoah

BabyStella! skriver:

Det her er bare en bradepandekage, chokolade med hindbærmousse.

Overvejer og lave den selv... Man kan jo købe færdigt pynt? Og mmf?

Altså jeg vil gerne hjælpe dig så du får en flot kage til en overkommelig pris!

Kan dog ikke komme op og hjælpe dig, men over nettet vil jeg gøre hvad jeg kan

Anmeld

31. august 2010

BabyStella!

KatrineR skriver:

Altså jeg vil gerne hjælpe dig så du får en flot kage til en overkommelig pris!

Kan dog ikke komme op og hjælpe dig, men over nettet vil jeg gøre hvad jeg kan

Tusind tak Jeg har lige bestilt mmf, ice frostning, bogstav udstikkere og et 1 tal lys

Det der ice frostning, vil jeg pynte kanten med - kan jeg farve det med alm. frugtfarve? Det er noget jeg selv skal piske sammen.

Ellers regner jeg bare med at kagen blir´ mmf) hvid med røde kanter (ice frostning) og så med lidt klovnepynt og tekst

Kan jeg desuden farve mmf´en med frugtfarve? Til bogstaverne?

Du er en skat!

Anmeld

31. august 2010

BabyStella!

Men bare firkantet og minus muffins´ene

Og så lidt tilfældigt teksten "Stella 1 år" eller "Tillykke Stella"

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.