Jaaaaaaaaa:) Den her ægløsningstest er god nok ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.943 visninger
15 svar
0 synes godt om
30. august 2010

betiinsen

Hej piger Har været så ked af det, da jeg slet ikke troede jeg havde ægløsning, men fik endelig en positiv test, eller er den ikk?

Havde meget udflåd, og min kæreste sagde faktisk at han bemærkede det da vi havde sex igår.

Er så glad, da jeg faktisk skulle til lægen torsdag, fordi jeg var bange for jeg ikke fik min ægløsning...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

betiinsen

Plzz.. vil i ikke hjælpe..

Anmeld

30. august 2010

Chalala85

betiinsen skriver:

Hej piger Har været så ked af det, da jeg slet ikke troede jeg havde ægløsning, men fik endelig en positiv test, eller er den ikk?

Havde meget udflåd, og min kæreste sagde faktisk at han bemærkede det da vi havde sex igår.

Er så glad, da jeg faktisk skulle til lægen torsdag, fordi jeg var bange for jeg ikke fik min ægløsning...

Nu er billedet lidt dumt i størrelsen man kan ikke se det helt tæt på.. MEN det jeg kan se vil jeg sige jo den er i vinkel hehe...

så længe de er lige tydelige så er det i krig i sengen. Held og lykke

Anmeld

30. august 2010

betiinsen

Ja synes jeg også. Ved den lyserøde er teststregen tydligere end kontrolstregen... Men ved den anden er de lige tydlige.. Sjovt de ikke viser helt det samme, men ja det er jo to forskellige mærker...

Tusinde tak for svaret

Anmeld

30. august 2010

Maalene

betiinsen skriver:

Vil også heeeelt klart sige I bare skal op og give den gas på lagnerne - du har helt klart ægløsning nu - så sluk computeren og afsted med jer

Anmeld

30. august 2010

Maalene

betiinsen skriver:

Ved du forresten hvornår du skal teste?

Har nemlig også ÆL nu

Anmeld

30. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Helt klart positiv ÆL tests - begge to. Det er helt alm. at de kan have lidt forskellig udslag.

Ind under dynen med jer Hehe

Anmeld

30. august 2010

betiinsen

Så er jeg sluppet fri fra soveværelset igen Håber det giver bonus

Men Vi har også haft sex hveranden dag, så kan kun håbe

Jamen ved ikke hvornår jeg faktisk må teste. Tror jeg skal have min mens. omkring den 12-14 sep. Så kan vel først teste der eller?

Jeg havde 1. dags mens den 15. Aug. og så ægløsning idag den 30..

Hvad med dig, hvornår havde du ægløsning og ved du hvornår vi må tjekke?

Anmeld

1. september 2010

Maalene

betiinsen skriver:

Så er jeg sluppet fri fra soveværelset igen Håber det giver bonus

Men Vi har også haft sex hveranden dag, så kan kun håbe

Jamen ved ikke hvornår jeg faktisk må teste. Tror jeg skal have min mens. omkring den 12-14 sep. Så kan vel først teste der eller?

Jeg havde 1. dags mens den 15. Aug. og så ægløsning idag den 30..

Hvad med dig, hvornår havde du ægløsning og ved du hvornår vi må tjekke?

Havde slet ikke set du havde svaret

Jamen jeg havde første mens dag den 18. august, og skal have min mens den 14. september - så kryyyydser fingre for, at mens udebliver og så tester jeg den 15. September

Så næsten samtidig med dig

Anmeld

1. september 2010

betiinsen

vi  så meget for at vi er heldige i denne måned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.