Ud på den anden side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

lion

Tulipan skriver:

Jeg trot at jeg endelig er kommet ud på den anden side.

Lever livet nu, har en god rytme, en over dejlig dreng og en fantastisk kæreste

Jeg ved nu hvad der er galt med mig, og satser på at det er det, og der ikke kommer mere

Har noget at gå op i, med skole osv. Og her engang i september, skal jeg starte til noget nut og spændende i familie huset i Randers, bliver vildt godt.

Emil er sund og rask, hans lunger lyder fine indtil videre, godt nok er han for lav, men han har da charme som var han for høj

Jeg har et sted at bo, styr på økonomi osv, en fantastisk familie som gerne hjælper og støtter

Har en fantastisk kæreste, ja tror faktisk aldrig jeg har haft en kæreste, jeg har haft det så afslappet et forhold til, og det er bare fantastisk. Også at se hvor meget han går op i at Emil har det godt, og acceptere ham, og ikke kun vil "tage" mig, men hele pakken, og bleskift :p Kiggede godt nok lidt første gang han tog Emil og gik ned og skiftede ham :p men ja, kan slet ikke forklares.
Jeg er jo lidt speciel, nok ikke alle jer der kender det hele. Men han tager mig virkelig som jeg er, trøster og krammer når det er det der skal til og får mig til at grine hvis jeg har brug for det.
Er kort sagt blevet et meget gladere menneske

Livet er sku fantastisk

Og ja, et fantastisk sted at bo, fantastiske naboer/overboer, så dejligt

Hvor er det bare dejligt at læse, at du og familien har det godt.

Dejligt at I endelig er kommet over på den anden side, det er nemlig ikk sjovvt når alt går imod en.

Dejligt at du har det så godt med Thomas

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Vinker

Tulipan skriver:

Jeg trot at jeg endelig er kommet ud på den anden side.

Lever livet nu, har en god rytme, en over dejlig dreng og en fantastisk kæreste

Jeg ved nu hvad der er galt med mig, og satser på at det er det, og der ikke kommer mere

Har noget at gå op i, med skole osv. Og her engang i september, skal jeg starte til noget nut og spændende i familie huset i Randers, bliver vildt godt.

Emil er sund og rask, hans lunger lyder fine indtil videre, godt nok er han for lav, men han har da charme som var han for høj

Jeg har et sted at bo, styr på økonomi osv, en fantastisk familie som gerne hjælper og støtter

Har en fantastisk kæreste, ja tror faktisk aldrig jeg har haft en kæreste, jeg har haft det så afslappet et forhold til, og det er bare fantastisk. Også at se hvor meget han går op i at Emil har det godt, og acceptere ham, og ikke kun vil "tage" mig, men hele pakken, og bleskift :p Kiggede godt nok lidt første gang han tog Emil og gik ned og skiftede ham :p men ja, kan slet ikke forklares.
Jeg er jo lidt speciel, nok ikke alle jer der kender det hele. Men han tager mig virkelig som jeg er, trøster og krammer når det er det der skal til og får mig til at grine hvis jeg har brug for det.
Er kort sagt blevet et meget gladere menneske

Livet er sku fantastisk

Og ja, et fantastisk sted at bo, fantastiske naboer/overboer, så dejligt

Det glæder mig bare SÅ MEGET at høre at det går dig så godt - Ih hvor du fortjener det for puha du har været en del igennem!

Emil er skisme også en super dejlig dreng og ingen tvivl om at han har det godt sammen med mor ;)

Glade Kram herfra

Anmeld

1. september 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at høre

Rigtigt dejligt indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.