Tulipan skriver:
Jeg trot at jeg endelig er kommet ud på den anden side.
Lever livet nu, har en god rytme, en over dejlig dreng og en fantastisk kæreste 
Jeg ved nu hvad der er galt med mig, og satser på at det er det, og der ikke kommer mere 
Har noget at gå op i, med skole osv. Og her engang i september, skal jeg starte til noget nut og spændende i familie huset i Randers, bliver vildt godt. 
Emil er sund og rask, hans lunger lyder fine indtil videre, godt nok er han for lav, men han har da charme som var han for høj 
Jeg har et sted at bo, styr på økonomi osv, en fantastisk familie som gerne hjælper og støtter 
Har en fantastisk kæreste, ja tror faktisk aldrig jeg har haft en kæreste, jeg har haft det så afslappet et forhold til, og det er bare fantastisk. Også at se hvor meget han går op i at Emil har det godt, og acceptere ham, og ikke kun vil "tage" mig, men hele pakken, og bleskift :p Kiggede godt nok lidt første gang han tog Emil og gik ned og skiftede ham :p men ja, kan slet ikke forklares.
Jeg er jo lidt speciel, nok ikke alle jer der kender det hele. Men han tager mig virkelig som jeg er, trøster og krammer når det er det der skal til og får mig til at grine hvis jeg har brug for det.
Er kort sagt blevet et meget gladere menneske 
Livet er sku fantastisk 
Og ja, et fantastisk sted at bo, fantastiske naboer/overboer, så dejligt 
Hvor er det bare dejligt at læse, at du og familien har det godt.
Dejligt at I endelig er kommet over på den anden side, det er nemlig ikk sjovvt når alt går imod en.