Ud på den anden side

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
12 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Vingummien

Jeg trot at jeg endelig er kommet ud på den anden side.

Lever livet nu, har en god rytme, en over dejlig dreng og en fantastisk kæreste

Jeg ved nu hvad der er galt med mig, og satser på at det er det, og der ikke kommer mere

Har noget at gå op i, med skole osv. Og her engang i september, skal jeg starte til noget nut og spændende i familie huset i Randers, bliver vildt godt.

Emil er sund og rask, hans lunger lyder fine indtil videre, godt nok er han for lav, men han har da charme som var han for høj

Jeg har et sted at bo, styr på økonomi osv, en fantastisk familie som gerne hjælper og støtter

Har en fantastisk kæreste, ja tror faktisk aldrig jeg har haft en kæreste, jeg har haft det så afslappet et forhold til, og det er bare fantastisk. Også at se hvor meget han går op i at Emil har det godt, og acceptere ham, og ikke kun vil "tage" mig, men hele pakken, og bleskift :p Kiggede godt nok lidt første gang han tog Emil og gik ned og skiftede ham :p men ja, kan slet ikke forklares.
Jeg er jo lidt speciel, nok ikke alle jer der kender det hele. Men han tager mig virkelig som jeg er, trøster og krammer når det er det der skal til og får mig til at grine hvis jeg har brug for det.
Er kort sagt blevet et meget gladere menneske

Livet er sku fantastisk

Og ja, et fantastisk sted at bo, fantastiske naboer/overboer, så dejligt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

anna-jonas

Nu har jeg da aldrig, Sus...................sikke et skønt indlæg fra din hånd her til aften. Har lyst til at skrive............hva' sagde jeg?? kan du huske den snak vi havde på vej hjem fra Julie, i foråret.

Det glæder mig oprigtigt, at alt bare kører derud af for dig, og at du føler dig lykkelig og hel. I har også fortjent det, dig og Emil.

Store knus Mette

Anmeld

30. august 2010

JustAnotherName

Hvor er det dejligt at høre, Sus.
Sådan!! Det var dog et positivt indlæg med en masse glædeligt nyt!

Knus til dig herfra 

Anmeld

30. august 2010

Vingummien

Anna-jonas skriver:

Nu har jeg da aldrig, Sus...................sikke et skønt indlæg fra din hånd her til aften. Har lyst til at skrive............hva' sagde jeg?? kan du huske den snak vi havde på vej hjem fra Julie, i foråret.

Det glæder mig oprigtigt, at alt bare kører derud af for dig, og at du føler dig lykkelig og hel. I har også fortjent det, dig og Emil.

Store knus Mette

Ja det er skønt

Ja kan jeg godt huske og tror også at den snak var med til at give et puf i den rigtig retning

Anmeld

31. august 2010

ooo

Hvor er det godt at høre!

Anmeld

31. august 2010

TbCp

Hvor er det godt Susanne!!!!

Rigtig rigtig dejligt indlæg

Anmeld

31. august 2010

Barbamama

Det er lige sådan livet skal være!!!! SKØNT OG DEJLIGT!!!! Godt at høre sus!

Anmeld

31. august 2010

Ni-ko-li-ne

man bliver i virkelig godt humør af at læse dit indlæg!!!!

du fortjener sgu da også noget optur nu! Nyd det Sus.... jeg er glad for at høre at i har det godt!!!!

stort knus

Anmeld

31. august 2010

msax

Jeg smiler og smiler - jeg blev helt glad af at læse dit indlæg. Hvor er det dejligt at det går fremad i den helt rigtige retning...

det lyder som om du har fundet drømmemanden, en der passer lige til dig og din dejlige dreng

Anmeld

31. august 2010

Vingummien

msax skriver:

Jeg smiler og smiler - jeg blev helt glad af at læse dit indlæg. Hvor er det dejligt at det går fremad i den helt rigtige retning...

det lyder som om du har fundet drømmemanden, en der passer lige til dig og din dejlige dreng

jaaaaaa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.