Er jeg en ond mor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, du er bestemt ikke en ond mor. Du er bare en mor der gør det bedste for hendes datter  

Luka fylder 3 år til oktober og han kommer ind til os om natten. Han får dog lov til, at blive i vores seng. Det har han gjort igennem en længere periode. Jeg skal dog snart til, at gøre lige som dig - følge ham tilbage i hans egen seng. Jeg synes bestemt, at det er hyggeligt, men han fylder for meget og ligger meget uroligt.

Kh. Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Vingummien

Leonora skriver:

Åhh jeg ved sku snart ik hvad der er det rigtige...man datter på to år begyndte i sidste uge med at hun ikke vil falde i søvn om aften. Og hvad endnu værre er at hun om natten nu vågner og kun vil sove hos os..

Hun har altid sovet i sin egen seng i sit egen værelse...har ALDRIG sovet i vores seng. Jeg har altid haft det sådan at hun sku sove i sin egen seng...Jeg kan simpelhen ikke overskue tanken om at hun skal sove i vores seng...

Har nu de sidste 6 dage fulgt hende tilbage i seng hver gang hun rejser sig op...det tager mellem 1 til 2 timer..og i nat legede vi samme leg fra kl 2 til halv 6...FUCK det er hårdt og føler mig som en tavelig mor selvom jeg inderstinde mener at jeg gør det bedste for både hende og os...

Tror I der er håb forude og at vi snart får rolige aftener og nætter igen...Eller er jeg en ond mor der bør revurdere min beslutninger...

Knus en meget frustreret, træt og ulykkelig mor

Nej syntes ikke du er en ond mor, tror jeg havde gjort det samme.

Min knægt er også vantil sin egen seng, på sit eget værelse.

Hvis du ikke føler og vil være til pas med det, så er det jo også det rigtige du gør

Anmeld

30. august 2010

Leonora

Tak for jeres svar..det er så rart med lidt støtte når man synes det hele virker helt håbløst...

Er der nogen der har erfarring med hvor længe det kan tage at få hende tilbage til hendes gamle (rigtig gode søvn rymner)...?

Knus mig

Anmeld

30. august 2010

Mikkelmusen

Vi har også været der hvor i er nu. Og det er sgu virkelig opslidende...

Det eneste der virkede for os var at stå fast. Hver eneste gang. Følge tilbage i seng, uden at snakke eller gøre alle mulige ting.

Første gang hun stod ud sagde vi : "det er sengetid, godnat". og lagde hende tilbage. Næste gang fulgte vi hende tilbage og sagde kun "godnat". Og de efterfølgende gange sagde vi intet, vi fulgte hende bare tilbage.
Det tager måske et par dage men til sidst vil hun forstå at det er sådan det er. Det virkede i hvert fald for os.

Held og lykke.

Anmeld

30. august 2010

TbCp

gabriellasmor skriver:

min datter er pt i samme båd og det er typisk 2 årige. noget udviklingshalløj tror jeg. vi sover med hende pt men det gjorde vi også da hun var helt lille. når hendes perioder er ovre ryger hun tilbage til sit værelse uden problemer.

Vi gør fuldstændig på samme måde....

Lige nu har Liva ekstra meget brug for tryghed efter hun er startet i børnehave, så hun kommer ind hver nat og det får hun lov til....

Det giver også os forældre en bedre søvn at vi ikke skal rende hele tiden

På et tidspunkt vender det igen og så sover hun fint på eget værelse og kommer først ind om morgenen.

Anmeld

31. august 2010

FruEllingsen

Leonora skriver:

tak ...men det er godt nok hårdt at være princip fast synes jeg...håber snart hun lærer det og at vi kan komme tilbage til go natte søvn igen.

Knus Louise

Ps hvor er din lille dreng bare blevet stor og meget kær

synes det er rigtig flot at du ikke giver efter hvordan gik natten??

Mange tak skal du have

Anmeld

31. august 2010

Leonora

Drømmer skriver:

synes det er rigtig flot at du ikke giver efter hvordan gik natten??

Mange tak skal du have

TUSIND TAK....Natten gik så godt at jeg slet ik kan få mine arme ned....Hun vågnede kl 4 og kom ind til mig. Jeg lagde hende ind og sagde at hun sku sove i sin egen seng...og yes yes yes det gjorde hun sku...hele resten af natten..helt vildt er så på toppen...

Knus mig

Anmeld

31. august 2010

Gustavsmor

MoarHvidovre skriver:

Nej, du er bestemt ikke en ond mor. Du er bare en mor der gør det bedste for hendes datter  

Luka fylder 3 år til oktober og han kommer ind til os om natten. Han får dog lov til, at blive i vores seng. Det har han gjort igennem en længere periode. Jeg skal dog snart til, at gøre lige som dig - følge ham tilbage i hans egen seng. Jeg synes bestemt, at det er hyggeligt, men han fylder for meget og ligger meget uroligt.

Kh. Katja

Det samme her. Gustav som bliver til oktober er også begyndt at komme ind til os om natten, og han kravler også op under dynen, men som du skriver skall vi også snart til at vænne ham fra det igen, hvis ikke det sker helt af sig selv!

Anmeld

31. august 2010

FruEllingsen

Leonora skriver:

TUSIND TAK....Natten gik så godt at jeg slet ik kan få mine arme ned....Hun vågnede kl 4 og kom ind til mig. Jeg lagde hende ind og sagde at hun sku sove i sin egen seng...og yes yes yes det gjorde hun sku...hele resten af natten..helt vildt er så på toppen...

Knus mig

SKØNT.... dejligt at det gik så godt i nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.