Er jeg en ond mor???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.216 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Leonora

Åhh jeg ved sku snart ik hvad der er det rigtige...man datter på to år begyndte i sidste uge med at hun ikke vil falde i søvn om aften. Og hvad endnu værre er at hun om natten nu vågner og kun vil sove hos os..

Hun har altid sovet i sin egen seng i sit egen værelse...har ALDRIG sovet i vores seng. Jeg har altid haft det sådan at hun sku sove i sin egen seng...Jeg kan simpelhen ikke overskue tanken om at hun skal sove i vores seng...

Har nu de sidste 6 dage fulgt hende tilbage i seng hver gang hun rejser sig op...det tager mellem 1 til 2 timer..og i nat legede vi samme leg fra kl 2 til halv 6...FUCK det er hårdt og føler mig som en tavelig mor selvom jeg inderstinde mener at jeg gør det bedste for både hende og os...

Tror I der er håb forude og at vi snart får rolige aftener og nætter igen...Eller er jeg en ond mor der bør revurdere min beslutninger...

Knus en meget frustreret, træt og ulykkelig mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg syntes ikke at du er en ond mor. Jeg gør tingene helt anderledes end dig, men hvis din datter er vant til og tryg ved sit værelse, så må det jo være en fase, hvor hun har det anderledes.

Det er vigtigt tror jeg at sørge for at hun er glad og tryg, så måske er der sket nogen ændringer hjemme hos jer, som I ikke har tænkt så meget over? eller...

Håber for jer at det blir bedre

Anmeld

30. august 2010

Leonora

Zafir skriver:

Jeg syntes ikke at du er en ond mor. Jeg gør tingene helt anderledes end dig, men hvis din datter er vant til og tryg ved sit værelse, så må det jo være en fase, hvor hun har det anderledes.

Det er vigtigt tror jeg at sørge for at hun er glad og tryg, så måske er der sket nogen ændringer hjemme hos jer, som I ikke har tænkt så meget over? eller...

Håber for jer at det blir bedre

Jeg synes ikke der er sket noget som burde give hende grund til ikke at ville sove....hun græder ikke med bliver bare ved at stå op...håber virkelig det er en fase og at hun snart vender tilbage til en go sove rytmne....

Men åhh jeg synes det er svært lige nu..

Men tak for dit svar

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Leonora skriver:

Jeg synes ikke der er sket noget som burde give hende grund til ikke at ville sove....hun græder ikke med bliver bare ved at stå op...håber virkelig det er en fase og at hun snart vender tilbage til en go sove rytmne....

Men åhh jeg synes det er svært lige nu..

Men tak for dit svar

Det kunne jo også være at der sker noget inde i din datter? der er jo sådan nogen tidspunkter, mht bevidsthedsudvidelser osv... Jeg kan ikke huske, hvornår det skete med Idun, men på et tidspunkt begynder det jo at gå op for dem at de drømmer osv... Såååee... måske er det det?

Anmeld

30. august 2010

Leonora

Zafir skriver:

Det kunne jo også være at der sker noget inde i din datter? der er jo sådan nogen tidspunkter, mht bevidsthedsudvidelser osv... Jeg kan ikke huske, hvornår det skete med Idun, men på et tidspunkt begynder det jo at gå op for dem at de drømmer osv... Såååee... måske er det det?

Jeg tror helt sikkert at du har ret...der sker super meget i øjeblikket. Hun er beyndt at tale rigtig meget og er sikkker på at der følger mange andre ting med...jeg gør hvad jeg kan for at gøre hende tryk udover at tage hende ind i min seng...

Så håber snart hun finder ud at man sagtens kan sove en hel nat igen...

Knus Louise

Anmeld

30. august 2010

FruEllingsen

Synes bestemt ikke du er en ond mor. Jeg er af samme holdning som dig.

Håber ikke der går så længe inden hun får sin normale rytme igen.

Anmeld

30. august 2010

Moderator

Leonora skriver:

Jeg tror helt sikkert at du har ret...der sker super meget i øjeblikket. Hun er beyndt at tale rigtig meget og er sikkker på at der følger mange andre ting med...jeg gør hvad jeg kan for at gøre hende tryk udover at tage hende ind i min seng...

Så håber snart hun finder ud at man sagtens kan sove en hel nat igen...

Knus Louise

Krydser fingre for det

Anmeld

30. august 2010

BinaMor

min datter er pt i samme båd og det er typisk 2 årige. noget udviklingshalløj tror jeg. vi sover med hende pt men det gjorde vi også da hun var helt lille. når hendes perioder er ovre ryger hun tilbage til sit værelse uden problemer.

Anmeld

30. august 2010

line melias mor

selvfølgelig er du ikke en ond mor. det kan jo være en fase der gør at hun prøver grænser af og så ville det være ærgeligt at give efter. tror man som bedst vil kunne mærke om man gør det rigtige for ens barn.  fingre for at i snart får jeres søvn tilbage

Anmeld

30. august 2010

Leonora

Drømmer skriver:

Synes bestemt ikke du er en ond mor. Jeg er af samme holdning som dig.

Håber ikke der går så længe inden hun får sin normale rytme igen.

tak ...men det er godt nok hårdt at være princip fast synes jeg...håber snart hun lærer det og at vi kan komme tilbage til go natte søvn igen.

Knus Louise

Ps hvor er din lille dreng bare blevet stor og meget kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.