Han bevæger sig ekstremt :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

morethanperfect

Bryndis skriver:

Puha ja det kan altså bare gøre ondt.

Jeg sad også lige så stille på sofaen i går aftes og lige pludselig så kom der bare en fod "ud" af maveskindet på mig. For s.... det gjode ondt. Det var også lige før at jeg kunne tude af det.

Når jeg er ude og gå så føles det også som om at han prøver på at komme ud. Han presser så hårdt ned i mit bækken at jeg af og til bliver nervøs for om han nu kommer ud.

Jeg har det også sådan .. Føler bare han kommer ud igennem maveskindet .. Jeg kan bare bli så frustreret , for ingen havde sagt det var sådan at være gravid .. heh .. Havde aldrig troet det ville gøre ondt når man blev sparket .. heh ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Bryndis

morethanperfect skriver:

Jeg har det også sådan .. Føler bare han kommer ud igennem maveskindet .. Jeg kan bare bli så frustreret , for ingen havde sagt det var sådan at være gravid .. heh .. Havde aldrig troet det ville gøre ondt når man blev sparket .. heh ..

Nej det skulle jo være en dejlig følelse når de sparker. Men åbenbart ikke altid

Jeg husker ikke at det gjorde så ondt ved min første graviditet men man glemmer jo også alt det trælse når man først får barnet ud

Anmeld

30. august 2010

mor_sabina

Bryndis skriver:

Hehe ja det er muligt Der bliver noget at se til hvis de er lige så livlige når de kommer ud

Puha ja Ej men mon ikke storebror nok skal få sat skik på ham

Held og lykke

Anmeld

30. august 2010

Bryndis

mor_sabina skriver:

Puha ja Ej men mon ikke storebror nok skal få sat skik på ham

Held og lykke

Jo mon ikke

Tak og i lige måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.