Han bevæger sig ekstremt :O

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.923 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. august 2010

Bryndis

Jeg er gravid for anden gang og er i uge 30+4 og jeg synes at lillemanden nogle gange bevæger sig helt vildt voldsomt inde i maven. Nogle gange så voldsomt at det kommer til at gøre MEGA ondt.

I går var det  som om at han var på vej ud af mit maveskind, hvilket gjorde sindsygt ondt og han mega smadre bare mine ribben og hofter

Er det normalt at de kan være så voldsomme inde i maven eller er det måske fordi at han ikke har det godt der inde?

Håber i kan komme med nogle svar. Er rimelig nervøs over det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Alberts/

min lille dreng har også været ekstrem livlig, han er heldigvis faldet lidt til ro nu pladsen er lidt trang (39+1)

men stadig kan det fløles som om han er på vej ud indimellem,

tror bestemt din lille dreng ar det super godt, han er sikkert bare en meget livlig fodboldspiller(;

Anmeld

30. august 2010

quar20

Jeg er anden gangs gravid og denne gang er FULDSTÆNDIG helt anderledes end første gang..!!

Lillebror sparker og stritter i mod og lægger sig så mærkeligt at jeg tænker.. Hmm nu mosler han da snart hul på et eller andet derinde..!!

Ved ikke om det er normalt =) Men igen hvad er normalt? Vi er alle jo så forskellige med forskellige børn..!! Men for hunde jeg kan tage mig selv i at sidde og græde over smerten hvis han sparker lige direkte i mine ribben eller sparker ned mod underlivet.. For HUNDE det gør nuller naller..

Anmeld

30. august 2010

Bryndis

quar20 skriver:

Jeg er anden gangs gravid og denne gang er FULDSTÆNDIG helt anderledes end første gang..!!

Lillebror sparker og stritter i mod og lægger sig så mærkeligt at jeg tænker.. Hmm nu mosler han da snart hul på et eller andet derinde..!!

Ved ikke om det er normalt =) Men igen hvad er normalt? Vi er alle jo så forskellige med forskellige børn..!! Men for hunde jeg kan tage mig selv i at sidde og græde over smerten hvis han sparker lige direkte i mine ribben eller sparker ned mod underlivet.. For HUNDE det gør nuller naller..

Ja alle er forskellige og der er ingen ens graviditet.

Men ja for h..... hvor kan det gøre ondt når han sparker på mine ribben og alle andre knogler. hehe

Hans hoved sidder næsten også allerede fast i bækken så det gør bare ekstremt ondt når han strækker sig og bevæger hovedet. Det er næsten ligesom at have veer. Puha altså....

Anmeld

30. august 2010

mor_sabina

Nu er jeg ikke så langt henne endnu så det gør stadig ikke ondt. Men jeg undrer mig også over den store aktivitet denne gang.

Mon det er generelt for 2. gangs?

Sabina 22+5

Anmeld

30. august 2010

morethanperfect

Jeg er førstegangs gravid , men han er ogå helt ekstremt livlig !! Den anden nat sparkede han mod underlivet så hårdt at jeg begyndte og sidde og tude ! .. Og han er vågen 24 timer i døgnet hele tiden møfler han rundt .. Og træls når det gør så ondt altså 

Anmeld

30. august 2010

Bryndis

mor_sabina skriver:

Nu er jeg ikke så langt henne endnu så det gør stadig ikke ondt. Men jeg undrer mig også over den store aktivitet denne gang.

Mon det er generelt for 2. gangs?

Sabina 22+5

Ja det kan da godt være at det er fordi det er 2. gang. Jeg husker ihvert fald ikke at min første søn var SÅ livlig som ham her er. Ham her kan være "vågen" (ved jeg jo ikke lige om han er) helt fra morgen til aften. Stort set uden pauser.

Anmeld

30. august 2010

mor_sabina

Bryndis skriver:

Ja det kan da godt være at det er fordi det er 2. gang. Jeg husker ihvert fald ikke at min første søn var SÅ livlig som ham her er. Ham her kan være "vågen" (ved jeg jo ikke lige om han er) helt fra morgen til aften. Stort set uden pauser.

Det lyder som minlille dreng Men kunne se at en første gang også havde det sådan så måske er det bare nogle livlige basser vi får os denne gang

Anmeld

30. august 2010

Bryndis

morethanperfect skriver:

Jeg er førstegangs gravid , men han er ogå helt ekstremt livlig !! Den anden nat sparkede han mod underlivet så hårdt at jeg begyndte og sidde og tude ! .. Og han er vågen 24 timer i døgnet hele tiden møfler han rundt .. Og træls når det gør så ondt altså 

Puha ja det kan altså bare gøre ondt.

Jeg sad også lige så stille på sofaen i går aftes og lige pludselig så kom der bare en fod "ud" af maveskindet på mig. For s.... det gjode ondt. Det var også lige før at jeg kunne tude af det.

Når jeg er ude og gå så føles det også som om at han prøver på at komme ud. Han presser så hårdt ned i mit bækken at jeg af og til bliver nervøs for om han nu kommer ud.

Anmeld

30. august 2010

Bryndis

mor_sabina skriver:

Det lyder som minlille dreng Men kunne se at en første gang også havde det sådan så måske er det bare nogle livlige basser vi får os denne gang

Hehe ja det er muligt Der bliver noget at se til hvis de er lige så livlige når de kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.