(twins) Mærker kun spark i den ene side...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2010

mullesmith2

Malonde1985 skriver:

Ok hvis du mærker liv fra dem begge, er det jo GODT!  Og kan vel godt være de ligger sådan at du mest mærker den ene, og den anden sparker et andet sted hen. Så længe at du mærker dem, og bliver du nervøs må du jo ringe til fødegangen el din jm - det er jo derfor de er der.

Og som de andre siger, hellere ringe 1 gang for meget end 1 gang for lidt!

Jeg føler mig bare pylleret hvis jeg skal ringe til fødegangen med sådan noget. Men altså det er man jo ikke det ved jeg godt, men jeg venter lige og ser på onsdag, er bare skide nervøs for det scanning... håber bare de er vokset lige meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

mullesmith2

twinboys skriver:

Smiler det er ganske normalt... og hvem siger de ikke ligger og sparker samme sted... Så bare ro på...

Sådan oplevede jeg også mine små fodbolddrenge inde i maven...

Majbritt

ahhh dejligt at høre, man kan bare ikke lade være med at tænke om det kun er den ene der kan finde ud af at sparke siden jeg kun mærker kraftige spark ca. samme sted hver gang. Håber de ser fine ud på onsdag, er mest nervøs for det med om de stadig følges ad med vægten, sidst vejede de henholdsvis 566g og 610g så nu 3 uger senere håber jeg bare de har taget godt på

Anmeld

30. august 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Jeg syntes det er underligt jeg kun får spark i den ene side sådan oppe under mavesækken, Jeg er helt nervøs for om det kun er den ene tvilling der kan finde ud af at sparke? Nogen andre tvillingegravide der oplever det?

Det er ganske normalt, sådan havde jeg det også. Jeg ringede heller ikke til fødegangen!! jeg læste om det på nettet. Da jeg så skulle føde spurgte jeg til det, og det er fordi de her i de sidste uger op til fødsel er mindre aktive, de samler kræfter

Jeg sys dog, at du ska ringe hvis du bliver mere nervøs

Anmeld

30. august 2010

mullesmith2

Malene84 skriver:

Det er ganske normalt, sådan havde jeg det også. Jeg ringede heller ikke til fødegangen!! jeg læste om det på nettet. Da jeg så skulle føde spurgte jeg til det, og det er fordi de her i de sidste uger op til fødsel er mindre aktive, de samler kræfter

Jeg sys dog, at du ska ringe hvis du bliver mere nervøs

Nå okay det er dejligt at høre det ikke kun er mig der oplever det. Men håber ikke det er de sidste uger endnu inden fødslen!! er kun 26+0  De kan godt vente 10 uger endnu  Hvornår fødte du dine drenge? og hvordan går det med dem?

Anmeld

30. august 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Nå okay det er dejligt at høre det ikke kun er mig der oplever det. Men håber ikke det er de sidste uger endnu inden fødslen!! er kun 26+0  De kan godt vente 10 uger endnu  Hvornår fødte du dine drenge? og hvordan går det med dem?

tror du kan tage det helt roligt!!! fødte tristan og villads i uge 38+1  jeg kunne ikke mærke villads de sidste 2 mdr  men hun sagde han bare havde vendt sig, og at der jo nu var mere vand og fedt derinde

det går STÆRKT... jeg kan  ikke følge med, men de er skønne og dejlige og jeg prøver at nyde hver dag, selvom det ikke altid er en dans på roser

Anmeld

31. august 2010

mullesmith2

Malene84 skriver:

tror du kan tage det helt roligt!!! fødte tristan og villads i uge 38+1  jeg kunne ikke mærke villads de sidste 2 mdr  men hun sagde han bare havde vendt sig, og at der jo nu var mere vand og fedt derinde

det går STÆRKT... jeg kan  ikke følge med, men de er skønne og dejlige og jeg prøver at nyde hver dag, selvom det ikke altid er en dans på roser

Jeg syntes godtnok det er helt sindsygt man kan gå helt til uge 38+1 med to babyer, men det er jo normalt nok, jeg er bare nervøs for jeg snart ikke kan gå mere så frygter da bare at skulle gå 13 uger mere  puha. Det er godt de har det godt dine drenge, det er også bare for flot at de var så store da de kom, det syntes jeg godt nok er fedt, men shit var det ikke hårdt til sidst?

Anmeld

31. august 2010

Malene84

mullesmith2 skriver:

Jeg syntes godtnok det er helt sindsygt man kan gå helt til uge 38+1 med to babyer, men det er jo normalt nok, jeg er bare nervøs for jeg snart ikke kan gå mere så frygter da bare at skulle gå 13 uger mere  puha. Det er godt de har det godt dine drenge, det er også bare for flot at de var så store da de kom, det syntes jeg godt nok er fedt, men shit var det ikke hårdt til sidst?

haha jo - den sidste måned gik jeg ind i ting, og tabte mad og tandpaste KONSTANT på maven. Jeg kunne heller ikke komme rundt i sengen - så lå på samme side HELE natten  og vi bor på 3. sal - det var sgu heller ikke helt nemt. Jeg var til eksamen i uge 36+3 og der er heller ikke elevator - shiiiit - det var vildt hårdt, og det tog mig en ½ time at puste ud i. hehe.

Anmeld

31. august 2010

mullesmith2

Malene84 skriver:

haha jo - den sidste måned gik jeg ind i ting, og tabte mad og tandpaste KONSTANT på maven. Jeg kunne heller ikke komme rundt i sengen - så lå på samme side HELE natten  og vi bor på 3. sal - det var sgu heller ikke helt nemt. Jeg var til eksamen i uge 36+3 og der er heller ikke elevator - shiiiit - det var vildt hårdt, og det tog mig en ½ time at puste ud i. hehe.

Det stadie er jeg allerede på, det er frygteligt, ville ikke kunne komme op på 3.sal. Kan dårligt komme op at stå når jeg sidder på sengekanten.  så jeg syntes bare 13 uger mere er lige lidt for lang tid at gå og være så besværet som jeg allerede er. øv bliver kun tungere og tungere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.