Kan ikke bære det (dyrevelfærd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2008

twinboys

Kort & godt.... Føj føj ... Jeg vil slet ikke åbne den, men har før set sådan et link dog kun 10sekunder og så måtte jeg ud og brække mig... Stakkels dyr...:'( Mvh og tanker til de dyr det går ud over(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2008

Kvindemin

Ja det er skrækkeligt :(
Stakkel de søde dyr.

Dem der gør det, burde virkelig få skåret deres yderste hudlag af.
OG MERE TIL!
Åh det gør mig hidsig >(

Anmeld

25. juli 2008

Pia.

Tror selv jeg har fået den tilsendt på facebook på tidspunkt... FØJ...

Det er frygteligt, hvad får folk til at være sådan og behandle uskyldige dyr på den måde, de skulle fanme samme tur igennem....

jeg tåler ikke at se den slags ting, tårende begynder helt automatisk at presse sig frem i øjnene på mig hvis jeg ser det.... Puha !!!!

Knus Pia...

Anmeld

25. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har ikke åbnet linket, kan ikke klare at se det.

Men lige et spørgsmål:

Tager I nogensinde i zoologisk have eller i cirkus? Tror desværre, at det er et spørgsmål om efterspørgsel. Hvis vi ikke kom, ville der jo ikke være et marked for at holde dyr i fangenskab eller træne dem til alt muligt.

Anmeld

25. juli 2008

Ny mor

Karoline skriver:

Men lige et spørgsmål:

Tager I nogensinde i zoologisk have eller i cirkus? Tror desværre, at det er et spørgsmål om efterspørgsel. Hvis vi ikke kom, ville der jo ikke være et marked for at holde dyr i fangenskab eller træne dem til alt muligt.

Jo, du har ret, men at flå pelsen af et dyr der er levende, er da det værste svineri >( >( >(

Anmeld

25. juli 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Birgitte (ny mor) skriver:

Jo, du har ret, men at flå pelsen af et dyr der er levende, er da det værste svineri >( >( >(

Okay, nu er jeg da ekstra glad for, at jeg ikke har set klippet. Hvor grusomt. Hvem finder på den slags ting? >(

Anmeld

25. juli 2008

bette

Karoline skriver:

Men lige et spørgsmål:

helt seriøst så efter jeg har set det link.... skal JEG satme aldrig i cirkus igen... NEVER!!! jeg vil dælme ikke betale spassere for at mishandle dyrene.. nææhh nej du... de skulle have en med pisken selv..
zoo dyrene.. bliver i det mindste ikke slået.. ved godt de er i fangeskab.. men det er trods alt ikke så slemt som i et cirkus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.