Uregelmæssig menstruation og gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

Thildesmor

Margurit skriver:

Hej allesammen.

Jeg stoppede med pillerne i marts, og har en meget uregelmæssig menstruation (først 38 dage, så 78 og nu venter jeg igen?. Jeg vil bare gerne høre, om nogen er blevet gravide selvom de har haft uregelmæssig mens eller kender nogen?! Så jeg kan blive lidt beroliget

Knus til jer

Da vi startede projekt baby havde jeg mens ca 2 gange reglmæssig, men så gik der 8 måneder uden en enkelt dråbe og lige pludselig kom den igen og efter 2 gange derefter var der bid. så jeg vil nu sige min var MEGET ureglmæssig, men det lykkedes  vi har idag en dejlig lille prinsesse på snart 4 måneder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Margurit

SoffiLine skriver:

Mange tak <3

Og held & lykke

Tak skal du have Håber det snart sker, men ved det kommer, når det er vores tur

Anmeld

31. august 2010

Margurit

Thildesmor skriver:

Da vi startede projekt baby havde jeg mens ca 2 gange reglmæssig, men så gik der 8 måneder uden en enkelt dråbe og lige pludselig kom den igen og efter 2 gange derefter var der bid. så jeg vil nu sige min var MEGET ureglmæssig, men det lykkedes  vi har idag en dejlig lille prinsesse på snart 4 måneder.

Hold da op.. 8 måneder er dælme lang tid. Det må være frustrerende?! Dejligt at det er lykkes nu. Tillykke med hende Jeg håber det snart bliver vores tur. Tak for svaret i hvert fald.. Det giver håb!!

Anmeld

31. august 2010

Thildesmor

Margurit skriver:

Hold da op.. 8 måneder er dælme lang tid. Det må være frustrerende?! Dejligt at det er lykkes nu. Tillykke med hende Jeg håber det snart bliver vores tur. Tak for svaret i hvert fald.. Det giver håb!!

Det var RIGTIG lang tid, men tror simpelthen det var min krops måde at sige "slap nu lidt af med det baby halløj" ihvertfald lige så snart vi "opgav" så gav det pote

Ønsker dig ALT held og lykke, er sikker på at du snart står med en positiv test

Anmeld

1. september 2010

Margurit

Thildesmor skriver:

Det var RIGTIG lang tid, men tror simpelthen det var min krops måde at sige "slap nu lidt af med det baby halløj" ihvertfald lige så snart vi "opgav" så gav det pote

Ønsker dig ALT held og lykke, er sikker på at du snart står med en positiv test

Ja, det kan godt være kroppen prøvede at signalere, at det kommer når det kommer, og du skal ikke prøve at bestemme

Tusind tak Det håber jeg også vi gør! -vi tror på det i hvert fald  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.