Uregelmæssig menstruation og gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.255 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Margurit

Hej allesammen.

Jeg stoppede med pillerne i marts, og har en meget uregelmæssig menstruation (først 38 dage, så 78 og nu venter jeg igen?. Jeg vil bare gerne høre, om nogen er blevet gravide selvom de har haft uregelmæssig mens eller kender nogen?! Så jeg kan blive lidt beroliget

Knus til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Ida.

Jep var 7 mdr om at blive gravid med nr. 1, men havde kun mens 4 gange i løbet af den periode - mellem nr. 1 og 2 nåede jeg ikke at have ret mange mens'er, da hun er undfanget, da den 1. var 11½ mdr gammel...

Men JA det kan sagtens lade sig gøre - man har bare ikke så mange forsøg, når man ikke har mens (og dermed heller ikke ægløsning) så tit. Min mor er blevet gravid med alle os tre, selvom hun altid har haft en uregelmæssig cyklus

I øvrigt er min cyklus blevet regelmæssig her efter 2. graviditet - min mors blev det efter hendes 3. graviditet...

Anmeld

29. august 2010

Margurit

Tusind tak for svar. Så er der håb -det er rigtig rart at vide det er lykkedes for andre!

Hvordan vidste du hvornår du havde ægløsning? (hvis du vidste det) Og hvornår vidste du hvornår du skulle teste?

Indtil videre har vi bare sexet som vi har haft lyst til, men kan ikke finde ud af om det er godt nok, når jeg overhovedet ikke aner noget om hvornår ægløsning kommer.

Tillykke med dine guldklumper. Håber det snart bliver vores tur

Anmeld

29. august 2010

Ida.

Margurit skriver:

Tusind tak for svar. Så er der håb -det er rigtig rart at vide det er lykkedes for andre!

Hvordan vidste du hvornår du havde ægløsning? (hvis du vidste det) Og hvornår vidste du hvornår du skulle teste?

Indtil videre har vi bare sexet som vi har haft lyst til, men kan ikke finde ud af om det er godt nok, når jeg overhovedet ikke aner noget om hvornår ægløsning kommer.

Tillykke med dine guldklumper. Håber det snart bliver vores tur

Jamen jeg anede ikke, hvornår jeg havde ægløsning - vi havde blot sex ca. hver anden dag - og det virkede jo så jeg testede ca. 1 gang hver uge/hver anden uge, når der var gået lang tid siden sidste mens - så jeg har taget min del af tests før der var gevinst (hvilket der var d. 31. december 2006 - der havde jeg ikke haft mens siden d. 8. oktober 2006!!!) - men det er møgirriterende ikke at vide hvornår man er "gået over tid", for det er der jo ligesom ikke noget der hedder, når man har cyklus som vinden blæser!

Krydser fingre for, at I snart har heldet med jer!!  Hvor længe har I prøvet?

Anmeld

30. august 2010

Margurit

idamaria83 skriver:

Jamen jeg anede ikke, hvornår jeg havde ægløsning - vi havde blot sex ca. hver anden dag - og det virkede jo så jeg testede ca. 1 gang hver uge/hver anden uge, når der var gået lang tid siden sidste mens - så jeg har taget min del af tests før der var gevinst (hvilket der var d. 31. december 2006 - der havde jeg ikke haft mens siden d. 8. oktober 2006!!!) - men det er møgirriterende ikke at vide hvornår man er "gået over tid", for det er der jo ligesom ikke noget der hedder, når man har cyklus som vinden blæser!

Krydser fingre for, at I snart har heldet med jer!!  Hvor længe har I prøvet?

Det er også mere eller mindre hver anden dag vi har sex Så håber også vi rammer før eller siden! Ja hold da op.. så har du også prøvet at vente længe på den skide menstruation. Det er nemlig lige præcis møgirriterende. Godt formuleret Men vi må jo bare håbe det kommer når det kommer. Jeg/vi prøver i hvert fald at lade være med at tænke for meget over det, for det bliver også bare frustrerende, når vi ikke ved noget om cyklus.

Fik du nogle symptomer på graviditet?

Tusind tak Vi har været i gang siden midt marts, så det er snart et halvt år. 

Anmeld

30. august 2010

SoffiLine

Jeg har altid haft uregelmæssig mens, blødte fortsat selvom jeg blev gravid. det er dog stoppet nu.

knus soffi 11+3

Anmeld

30. august 2010

Ida.

Margurit skriver:

Det er også mere eller mindre hver anden dag vi har sex Så håber også vi rammer før eller siden! Ja hold da op.. så har du også prøvet at vente længe på den skide menstruation. Det er nemlig lige præcis møgirriterende. Godt formuleret Men vi må jo bare håbe det kommer når det kommer. Jeg/vi prøver i hvert fald at lade være med at tænke for meget over det, for det bliver også bare frustrerende, når vi ikke ved noget om cyklus.

Fik du nogle symptomer på graviditet?

Tusind tak Vi har været i gang siden midt marts, så det er snart et halvt år. 

Jeg fik SINDSSYGT ondt i lænden og ømme bryster omkring juleaften og så var mine bryster vokset en str...jeg kunne ikke passe den BH, jeg fik af min mand i julegave - dvs. 1 uge før jeg tog den positive test - men jeg lagde ikke så meget i det, for der skete bare så meget andet ml. jul og nytår, men om morgenen inden nytårsaften tænkte jeg, at jeg lige ville være sikker inden jeg fik drukket mig i hegnet om aftenen og så blev den bare bragende positiv mens urinen trak op i den...så der var bare ingen tvivl!

Jeg  for jer

Anmeld

31. august 2010

Margurit

SoffiLine skriver:

Jeg har altid haft uregelmæssig mens, blødte fortsat selvom jeg blev gravid. det er dog stoppet nu.

knus soffi 11+3

Okay.. Så er der håb Stort tillykke med graviditeten og dejligt det er stoppet med at bløde

Knus fra mig, der håber! 

Anmeld

31. august 2010

Margurit

idamaria83 skriver:

Jeg fik SINDSSYGT ondt i lænden og ømme bryster omkring juleaften og så var mine bryster vokset en str...jeg kunne ikke passe den BH, jeg fik af min mand i julegave - dvs. 1 uge før jeg tog den positive test - men jeg lagde ikke så meget i det, for der skete bare så meget andet ml. jul og nytår, men om morgenen inden nytårsaften tænkte jeg, at jeg lige ville være sikker inden jeg fik drukket mig i hegnet om aftenen og så blev den bare bragende positiv mens urinen trak op i den...så der var bare ingen tvivl!

Jeg  for jer

Okay.. Vildt at dine bryster voksede så hurtigt. Godt at du tog en test inden det gik løs om aftenen! Og hvor må det bare være en fantastisk start på det nye år!!!  

Jeg har taget en test her til morgen, og den var helt negativ. Men vi fortsætter!!

Kom lige til at tænke på, hvilke tests du brugte?! For det kan jo godt blive lidt dyrt at købe dem på apoteket eller i butikkerne?!

Tusind tak for . Vi gør det også kan du tro!

Anmeld

31. august 2010

SoffiLine

Margurit skriver:

Okay.. Så er der håb Stort tillykke med graviditeten og dejligt det er stoppet med at bløde

Knus fra mig, der håber! 

Mange tak <3

Og held & lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.