Når du siger "sover igennem"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

line melias mor

melia vågner ikke om natten mere så mor og far sover igennem her. det sker da engang i mellem at hun vågner og sætter sig op men så ligger hun sig ned igen. det er så sjældent efterhånden men det vender nok igen på et tidspunkt. tror det er fordi hun er startet i dp hun er sååå træt efter sådan en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

L.J.L

ll.andersen skriver:

Hehe .. Ved godt at jeg er heldig, især fordi hun har sovet sådan siden hun var 1 måned, hun er 4 måneder i dag

Håber snart i ogs kan få lidt nattero

åhhh hvor må det dog være dejligt! Bliver bare misundelig

Anmeld

29. august 2010

Millesmammi

jeg vil mene det er når mor eller far ikke skal op om natten .

Anmeld

29. august 2010

ll.andersen

linselouise skriver:

åhhh hvor må det dog være dejligt! Bliver bare misundelig

Det skal nok komme, bare hold fast på de faste sove tider og ikk noget putte og snakke/leg om natten, det var sådan vi gjorder med Cedes..

Alle dem i min mødregruppe grinede af mig da jeg sagde at Mercedes fik nattøj på og blev lagt i hendes seng på faste tidspunkter hver aften .. Men hvem griner nu, når de siger at de stadig skal op hver tredje time..

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

ok jeg kan høre der er meget delte meninger omkring begrebet "sove igennem"

Men tror nu stadig jeg vil holde på at min dreng først sover igennem når mor ikke skal forstyrres om natten mere

tak for jeres svar piger

Anmeld

29. august 2010

elluL

Hej

Milan sover igennem om natten, har han gjort siden han var 5 uger. Han er nu lidt over 3 måneder. Han sover fra ca. kl.20 til ca. kl.7 næste morgen. Uden at han får sut, mad eller noget lignede om natten. Han sover bare

Men syns da også det er at sove igennem hvis de bare skal ha en sut, for som du siger, i skal jo ikke stå op om natten

Knus

Anmeld

29. august 2010

MariaJ

Johanna på næsten fire måneder er begyndt at kunne sove en fire-fem timer i stræk, så teknisk set sover hun muligvis igennem, men det føles nu ikke sådan for den trætte mor. I nat sov hun fra 23.30-04.30 .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.