Når du siger "sover igennem"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
26 svar
0 synes godt om
29. august 2010

L.J.L

Hvad mener du så helt præcist?

Sover dit barn bare uden nogen opvågning? Eller skal de have sutten eller trøst?

Har bare hørt at der er nogle der mener at barnet sover igennem hvis blot det ikke får mad om natten, og hvis det er tilfældet ja så sover Lauritz da også igennem selvom han vågner 5-6 gange hver nat og skal have sut, vand eller trøst, hmm...

Er bare lige nysgerrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Koen.

Lærke sover fra ca. 21 - 7/8 uden mad og der får hun måske sutten 1 gang, så jeg vil mene hun sover igennem

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

Jeg mener man siger, at et lille barn sover igennem når det tager 4 eller 5 sammenhængende timer i træk om natten

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

lillespurv19 skriver:

Lærke sover fra ca. 21 - 7/8 uden mad og der får hun måske sutten 1 gang, så jeg vil mene hun sover igennem

Ok I min verden betyder "sove igennem" bare at mor og far ikke skal op om natten. Men blev da noget overrasket da min SP sagde at de fleste der siger at deres børn sover igennem "lyver" fordi de som oftest skal op og give sut eller andet, hmm..

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

dorthemus skriver:

Jeg mener man siger, at et lille barn sover igennem når det tager 4 eller 5 sammenhængende timer i træk om natten

så sover Lauritz ikke igennem endnu

Anmeld

29. august 2010

dorthemus

linselouise skriver:

så sover Lauritz ikke igennem endnu

Jamen hvor gammel er han da..kan ikke lige huske det?

Anmeld

29. august 2010

Frk. Himmelblå

linselouise skriver:

Sover dit barn bare uden nogen opvågning? Eller skal de have sutten eller trøst?

Har bare hørt at der er nogle der mener at barnet sover igennem hvis blot det ikke får mad om natten, og hvis det er tilfældet ja så sover Lauritz da også igennem selvom han vågner 5-6 gange hver nat og skal have sut, vand eller trøst, hmm...

Er bare lige nysgerrig

Jeg vil også mene, at barnet sover igennem, når det ikke skal have mad om natten (seks timer i træk min.) OG når barnet ikke er vågent i en eller flere lange perioder.

Min datter sover igennem, men skal til tider trøstes hvert 45. minut! Og så kvier man sig da lidt ved at svare "ja", når folk spørger, om hun sover igennem, for de skal skisme ikke tro, at det er så let! ;-)

Men tror faktisk, det er definitionen (selvom det lyder lidt sært).

Mener at have læst det på netsundhedsplerske.dk ...

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

dorthemus skriver:

Jamen hvor gammel er han da..kan ikke lige huske det?

9 mdr. lige om lidt Men han er en spradebasse, også om natten!

Anmeld

29. august 2010

forår

linselouise skriver:

Er bare lige nysgerrig

Hey

Min sp har sagt at man skal forvente at "servicere" sit barn op til 2 års alderen om natten!

Gaaabb tænkte jeg bare

Livia sover fra ca 1930 til mellem 6-7. Nogen nætter sover hun uden jeg er inde hos hende, andre nætter er jeg der inde 1 gang nogen 2 gange agtige men det græver kn en sut.

Så i min verden sover hun igennem...

Dea

Anmeld

29. august 2010

ll.andersen

Jeg siger at Mercedes sover igennem, men hun sover altså ogs mellem 10 og 13 timer uden noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.