opdatering: Jeg har det underligt :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Tanja1

Caroline86 skriver:

åh ja... Jeg fik godt din besked, skatte, men glemte at svare

Som ejg har sagt til Sara 20 gange i dag er ammehjerne+snothjerne altså IKKE en god kombi

Jeg har det mega ringe! Glæder mig til Daniel kommer hjem

Øv Caroline, det vidste jeg ikke. Det er bare slet ikke sjovt at være syg og alene hjemme med sin baby, håber din kæreste er hjemme snart, så du kan komme under dynen og lukke øjnene.

Hyggeligt dog lige at hilse på hinanden, efter man har skrevet her på baby.dk.

Rigtig god bedring

Tanja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tanja1 skriver:

Øv Caroline, det vidste jeg ikke. Det er bare slet ikke sjovt at være syg og alene hjemme med sin baby, håber din kæreste er hjemme snart, så du kan komme under dynen og lukke øjnene.

Hyggeligt dog lige at hilse på hinanden, efter man har skrevet her på baby.dk.

Rigtig god bedring

Tanja

tusind tak!

Ja, det var rigtigt hyggeligt, men jeg var simpelthen så ødelagt til sidst! Nu ligger Laura og jeg bare og hygger på sofaen, men hun har stadig ondt i tænderne, så lige nu er hun ikke helt tilfreds... Men pyt! hun får lidt bryst, så bliver hun tilfreds igen

Tak for i dag!

Anmeld

29. august 2010

Mathilde

Åh hvor træls rigtig god bedring søde...

Det er ikke sjovt at have det så ringe, når man ikke bare kan ligge sig på sofaen og slappe af!

Knus til dig.

Anmeld

29. august 2010

Tanja1

Caroline86 skriver:

tusind tak!

Ja, det var rigtigt hyggeligt, men jeg var simpelthen så ødelagt til sidst! Nu ligger Laura og jeg bare og hygger på sofaen, men hun har stadig ondt i tænderne, så lige nu er hun ikke helt tilfreds... Men pyt! hun får lidt bryst, så bliver hun tilfreds igen

Tak for i dag!

Kan godt forstå, du var ødelagt. Men dejligt at du har sådan en nem lille en, som (altid) kan blive afhjulpet med brystet - sådan var Alex også da han var en lille baby.

Tak til dig for en super initiativ, måske bliver der noget mere en anden gang.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Mathilde skriver:

Åh hvor træls rigtig god bedring søde...

Det er ikke sjovt at have det så ringe, når man ikke bare kan ligge sig på sofaen og slappe af!

Knus til dig.

tak, smukke!

Min lille pige ved heldigvis godt at mor ikke har det helt godt, så hun er meget sød, kærlig og tålmodig

Anmeld

29. august 2010

Mathilde

Caroline86 skriver:

tak, smukke!

Min lille pige ved heldigvis godt at mor ikke har det helt godt, så hun er meget sød, kærlig og tålmodig

Nårh hvor sødt det kunne min prinsesse godt lære lidt af! Hehe

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Mathilde skriver:

Nårh hvor sødt det kunne min prinsesse godt lære lidt af! Hehe

Hun kan komme i lære hos Laura så kan vi hygge os i mellemtiden

Anmeld

29. august 2010

Mathilde

Caroline86 skriver:

Hun kan komme i lære hos Laura så kan vi hygge os i mellemtiden

Det lyder som en super god plan

Anmeld

29. august 2010

Ranarupta

Ja, så fik jeg forklaringen på hvorfor jeg havde det mærkeligt forleden - jeg er lige vågnet og har det MEGA ringe! Snot i hele hovedet og monster ondt i halsen -hvor kom det lige fra? plejer altid at have krillerhals inden jeg får ondt i halsen!

Jeg har det møg dårligt og kan slet ikke falde i søvn igen fordi det gør så ondt

Nu har jeg lavet te og så håber jeg at jeg kan falde i søvn bagefter og være nogenlunde frisk i morgen

ØV, det er træls! gider da bare SLET ikke vre syg lige nu

Rigtigt god bedring, søde!

Øv, det er også nået til Ishøj.

Jeg er snottet, har ondt i hals, ører, mund og hoved generelt. Og så hoster jeg det klammeste slim op og har ondt i huden og bryst/ryg (lunger). Det er helt vildt føler mig ekstremt pjevset.

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Rigtigt god bedring, søde!

Øv, det er også nået til Ishøj.

Jeg er snottet, har ondt i hals, ører, mund og hoved generelt. Og så hoster jeg det klammeste slim op og har ondt i huden og bryst/ryg (lunger). Det er helt vildt føler mig ekstremt pjevset.

god bedring til dig også, smukke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.