opdatering: Jeg har det underligt :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.411 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ja, så fik jeg forklaringen på hvorfor jeg havde det mærkeligt forleden - jeg er lige vågnet og har det MEGA ringe! Snot i hele hovedet og monster ondt i halsen -hvor kom det lige fra? plejer altid at have krillerhals inden jeg får ondt i halsen!

Jeg har det møg dårligt og kan slet ikke falde i søvn igen fordi det gør så ondt

Nu har jeg lavet te og så håber jeg at jeg kan falde i søvn bagefter og være nogenlunde frisk i morgen

ØV, det er træls! gider da bare SLET ikke vre syg lige nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

A.

æv god bedreng søde

Anmeld

29. august 2010

klmf

Aaaaaaj, hvor træls God bedring!

Anmeld

29. august 2010

Moderator

jeg gik i seng igen - med højhalset på og har lidt mindre ondt i halsen nu... hmm... Men jeg slipper nok ikke for en ordentlig forkølelse nu

Anmeld

29. august 2010

Lulle25

God bedring søde. Håber du slipper for den store tur, men der er meget i omløb for tiden.

Knus Louise

Anmeld

29. august 2010

mamalicious

Caroline86 skriver:

jeg gik i seng igen - med højhalset på og har lidt mindre ondt i halsen nu... hmm... Men jeg slipper nok ikke for en ordentlig forkølelse nu

Avs for den...... Go bedring Caroline !!

Anmeld

29. august 2010

elluL

Rigtig god bedring

Jeg vågnede selv i morges, med mega ondt i halsen og et hovedet så tungt som en bowlingkugle. Avav. Så nu kommer jeg ikke med til babymøde i kgs. have. ØV siger jeg bare. Det havde jeg bare glædet mig til.

Håber at du kom afsted. Og ellers god bedring.

Knus Louise

Anmeld

29. august 2010

Becks

God bedring søde...

Jeg har også lagt med med opkast, feber og hele molevitten 

Anmeld

29. august 2010

Moderator

lullebulle skriver:

Rigtig god bedring

Jeg vågnede selv i morges, med mega ondt i halsen og et hovedet så tungt som en bowlingkugle. Avav. Så nu kommer jeg ikke med til babymøde i kgs. have. ØV siger jeg bare. Det havde jeg bare glædet mig til.

Håber at du kom afsted. Og ellers god bedring.

Knus Louise

Jeg kom afsted og er hjemme igen nu - slap lige akkurat for regnen! Jeg er bare MEGA smadret nu, men det var hyggeligt derinde

Og så mødte jeg min fætter, hans kæreste og deres søn. De bor til dagligt i Cairo så jeg har ikke set dem siden julen! MEGA underligt at møde dem der

God bedring til dig også

Anmeld

29. august 2010

Moderator

Tutter skriver:

God bedring søde...

Jeg har også lagt med med opkast, feber og hele molevitten 

åh ja... Jeg fik godt din besked, skatte, men glemte at svare

Som ejg har sagt til Sara 20 gange i dag er ammehjerne+snothjerne altså IKKE en god kombi

Jeg har det mega ringe! Glæder mig til Daniel kommer hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.