han hoppede af i roskilde, men ramte "plet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Hvis en enkelt sædcelle "falder" inden for skeden, så ja, så kan du godt risikere den svømmer så langt, hvis det er en af de gode svømmere.... Det handler om temperatur og alt muligt andet, som er med til at holde sædcellen i live...

Og så lige for at få det sagt (bestemt ikke for at dunke dig i hovedet, i styrer helt selv jeres præventionsform)

MEN det med at undgå graviditet ved at "stå af i Roskilde" handler absolut ikke om at du kun bliver gravid hvis han leverer direkte... Det handler helt bestemt om hvor vidt din kæreste har præ-sperm med levedygtige sædceller eller ej... Så bare lige at du er klar over, at din kæreste faktisk "drypper" lidt mens i sexer (hvilket jo altså er helt normalt for alle mænd) og der kan SAGTENS være sædceller med når der er præ-sperm....

Så hvis du virkelig ikke ønsker en graviditet, skal i findevpå noget andet end "at stå af i roskilde".... Bare en venligt ment oplysning

Tak tak..... men har brugt denne prævention i min. 17 år!! Velvidende, at der kunne komme en lillen.... - Som jo selfølgelig er velkommen, hvis det skulle ske. - bare ikke et planlagt barn.

Ville bare have svar på om de små " Drenge " kunne svømme fra , -UDENFOR skedeindgangen og HELE vejen op til ægget ???....

Da jeg ikke selv er så stærk liiige i dette område

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Elvers

Anonym skriver:

Ja det er en fin form for prævention for os også.

Vi har brugt den i 17 år, og skal have en "afleveret " klat for at blive gravid.

Hvilket jeg er 2 gange , - efter vores ønske. Det er ikke fordi det ikke er velkommen, det er bare ikke planlagt. Og som jeg skriver har vi gjort det i min. 17 år !!!!

Han siger det er træning fra hans side... Den skal bare " suge" istedet for spytte!!  ha ha.....

Men denne gang glemte han træningen.... og da han stod af afleveret han det liiiiiiige ved/ på indgangen .... Så... Derfor mit spørsmål.....

Vi har også haft det "uheld" nogle gange, at han er kommet lige i det han har trukket sig, men der er ikke sket noget hos os i hvert tilfælde...

Og så tror jeg faktisk ikke at de små svømmere overlever, at bliver afleveret i den temperatur, der er ved skedeåbningen... men det er jo kun en gisning

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

Tak tak..... men har brugt denne prævention i min. 17 år!! Velvidende, at der kunne komme en lillen.... - Som jo selfølgelig er velkommen, hvis det skulle ske. - bare ikke et planlagt barn.

Ville bare have svar på om de små " Drenge " kunne svømme fra , -UDENFOR skedeindgangen og HELE vejen op til ægget ???....

Da jeg ikke selv er så stærk liiige i dette område

Altså de ved jo ikke lige hvor de skal søge hen, når de er udenfor... Men skidtet glider jo... Og sker det at der er bare en mini dråbe der lander i rigtig retning, så ja, så kan den godt finde vej............

Har selv brugt samme form for prævention i mange år, med ungernes far... Jeg blev først gravid da han holdt op med at trække sig ud....

MEN det er jo stadig individuelt fra mand til mand, om der er præ-sæd eller ej, og så vil jeg i øvrigt tro det er noget der kan ændre sig med tiden. Så hvis der aldrig har været det i for eksempel 17 år, så kan der alligevel pludselig en dag være noget....

Men nej, du er højst sandsynligt ikke blevet gravid....

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Elvers skriver:

Vi har også haft det "uheld" nogle gange, at han er kommet lige i det han har trukket sig, men der er ikke sket noget hos os i hvert tilfælde...

Og så tror jeg faktisk ikke at de små svømmere overlever, at bliver afleveret i den temperatur, der er ved skedeåbningen... men det er jo kun en gisning

Tak for tilbagemelding !!

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Altså de ved jo ikke lige hvor de skal søge hen, når de er udenfor... Men skidtet glider jo... Og sker det at der er bare en mini dråbe der lander i rigtig retning, så ja, så kan den godt finde vej............

Har selv brugt samme form for prævention i mange år, med ungernes far... Jeg blev først gravid da han holdt op med at trække sig ud....

MEN det er jo stadig individuelt fra mand til mand, om der er præ-sæd eller ej, og så vil jeg i øvrigt tro det er noget der kan ændre sig med tiden. Så hvis der aldrig har været det i for eksempel 17 år, så kan der alligevel pludselig en dag være noget....

Men nej, du er højst sandsynligt ikke blevet gravid....

Tak for svar !!

Nej de har jo netop ikke indbygget gps, når de er udenfor...

Anmeld

30. august 2010

DK

Altså, min dejlige datter Kirstine svømmede helt fra Roskilde op hvor hun hørte hjemme! Så jo jo, det kan skam sagtens lade sig gøre, he he!!

Anmeld

30. august 2010

Anonym trådstarter

DK skriver:

Altså, min dejlige datter Kirstine svømmede helt fra Roskilde op hvor hun hørte hjemme! Så jo jo, det kan skam sagtens lade sig gøre, he he!!

WHAT ???

Det må du liige uddybe ??

Som i hvordan, hvor kom han???

kram

Anmeld

31. august 2010

DK

Anonym skriver:

WHAT ???

Det må du liige uddybe ??

Som i hvordan, hvor kom han???

kram

Altså han kom sådan at han liiige akkurat havde en fod indenfor. Men kun en lille fod, he he.... Men det er jo altså også nok. Kirstine svømmede jo så bare lidt længere end de andre der bliver sat af tættere på mål!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.