han hoppede af i roskilde, men ramte "plet"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.889 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Anonym trådstarter

Som overskriften lyder hoppede min mand af i Roskilde, men kom lige udover skedeindgangen....

jeg er en pige der ellers kun bliver gravid, hvis der bliver " Leveret ", men dette var dagen før min ægløsning.

- Kan de små gutter svømme SÅ langt??

Anyone??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Isabella_mor

ja altså...  der findes jo det der hedder pre spærm... som er sæd der kommer ud under samleje som ikke føles for en mand som udløsning..  og det kan man sagtens blive gravid af.. men jeg ved ikke hvilken fart pre spærm har... men mener at alm spærm har en fart på ca 45 km i timen...  såå  der er nok noget om ´snakken...  så brug kondom hvis du ikke vil blive gravid...  

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

slet ingen der ved det ???

Anmeld

28. august 2010

MoarTNoah

isabellamor skriver:

ja altså...  der findes jo det der hedder pre spærm... som er sæd der kommer ud under samleje som ikke føles for en mand som udløsning..  og det kan man sagtens blive gravid af.. men jeg ved ikke hvilken fart pre spærm har... men mener at alm spærm har en fart på ca 45 km i timen...  såå  der er nok noget om ´snakken...  så brug kondom hvis du ikke vil blive gravid...  

Det var det der gjorde mig gravid

Anmeld

29. august 2010

sweetypie

Ja det kan de og den med at hoppe af i Roskilde virker ikke som prævention, da der drypper sæd ud af penis imens samlejet foregår...det kan man også blive gravid af...

Anmeld

29. august 2010

mariamiss6

Anonym skriver:

slet ingen der ved det ???

Hvis en enkelt sædcelle "falder" inden for skeden, så ja, så kan du godt risikere den svømmer så langt, hvis det er en af de gode svømmere.... Det handler om temperatur og alt muligt andet, som er med til at holde sædcellen i live...

Og så lige for at få det sagt (bestemt ikke for at dunke dig i hovedet, i styrer helt selv jeres præventionsform)

MEN det med at undgå graviditet ved at "stå af i Roskilde" handler absolut ikke om at du kun bliver gravid hvis han leverer direkte... Det handler helt bestemt om hvor vidt din kæreste har præ-sperm med levedygtige sædceller eller ej... Så bare lige at du er klar over, at din kæreste faktisk "drypper" lidt mens i sexer (hvilket jo altså er helt normalt for alle mænd) og der kan SAGTENS være sædceller med når der er præ-sperm....

Så hvis du virkelig ikke ønsker en graviditet, skal i findevpå noget andet end "at stå af i roskilde".... Bare en venligt ment oplysning

Anmeld

29. august 2010

Mumto3

Jeg blev gravid af at han kun var inde i mig i 2 sek, lige i starten, og så tog vi ellers kondom på med det samme.

-men det kom der heldvigvis den dejligste lille pige ud af!

Anmeld

29. august 2010

Elvers

Vi har i 2 år brugt præventionen "at stå af i Roskilde", og første gang han "rigtig" afleverede klattet, så var jeg gravid Så det kan sagtens være en fungerende prævention for nogle...

Anmeld

29. august 2010

Leonora

Elvers skriver:

Vi har i 2 år brugt præventionen "at stå af i Roskilde", og første gang han "rigtig" afleverede klattet, så var jeg gravid Så det kan sagtens være en fungerende prævention for nogle...

Ha ha ha ha ha sjovt skrevet....

Møs din Lou

Anmeld

29. august 2010

Anonym trådstarter

Elvers skriver:

Ja det er en fin form for prævention for os også.

Vi har brugt den i 17 år, og skal have en "afleveret " klat for at blive gravid.

Hvilket jeg er 2 gange , - efter vores ønske. Det er ikke fordi det ikke er velkommen, det er bare ikke planlagt. Og som jeg skriver har vi gjort det i min. 17 år !!!!

Han siger det er træning fra hans side... Den skal bare " suge" istedet for spytte!!  ha ha.....

Men denne gang glemte han træningen.... og da han stod af afleveret han det liiiiiiige ved/ på indgangen .... Så... Derfor mit spørsmål.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.