Forlovelse?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

ja på med ringen, to år er da forholdsvis længe.

Ja det er et stykke tid efterhånden.. men skal jeg bare sige.. hva skat, synes du ikke vil skal ringforloves?!?! Jeg er jo egentlig mest til at han skal spørge men er jo ikke tålmodig hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Ok, og kunne du sådan fornemme på ham om han kunne tænke sig at blive gift igen?

Ja fordi vi prøver at få et barn sammen.. som han siger det er den største kærlighedserklæring at få et barn sammen og så vil han gerne giftes når nu han har fundet den rigtige (mig hihi ) men hvornår osv ved jeg ik

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

Anonym skriver:

Ja fordi vi prøver at få et barn sammen.. som han siger det er den største kærlighedserklæring at få et barn sammen og så vil han gerne giftes når nu han har fundet den rigtige (mig hihi ) men hvornår osv ved jeg ik

ok, jamen så skal du da bare ned på knæ

Det er jo "bare" en forlovelse, så alt det der med at binde sig sådan rigtigt, det kan i jo tænke på senere.

Held og lykke med projektet, husk at fortælle hvordan det gik

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

ok, jamen så skal du da bare ned på knæ

Det er jo "bare" en forlovelse, så alt det der med at binde sig sådan rigtigt, det kan i jo tænke på senere.

Held og lykke med projektet, husk at fortælle hvordan det gik

Smiler.. tak.. nu må vi se om jeg kan få mig selv til det.. ellers må jeg jo prikke lidt til ham

Anmeld

28. august 2010

CarinaSB

Anonym skriver:

Hej tøser...

Nu er jeg den heldige pige der har fundet en skøn kæreste som så også har været gift i hele 7 måneder hehe..

Jeg går sådan og har den vildeste drøm om at blive forlovet med ham.. vi har været sammen i 2 år og jeg vil så gerne. min frygt eller hvad vi nu skal kalde det er at han ikke vil/tør etc. fordi han har haft ringene på både som forlovelse og giftemål som jo ikke lige gik efter bogen kan man sige.

Skal jeg lade det ligge eller skal jeg pop the question?????

nogen tænker jo nok hvorfor vil du det?? Jeg har altid gerne ville det, NÅR jeg fandt manden jeg kunne se mig selv blive forlovet med for derfor at blive gift på et senere tidspunkt. Det ville betyde så meget for mig og jeg ville simpelthen bære den ring med rank ryk og de stolteste øjne og smil.

Tak fordi du lige gad lade dine øjne og tanker glide nedover linierne

jeg spurgte manden om vi ikk skulle forloves på vores 1års dag .. og det ville han heldigvis gerne .. havde givet ham små hints .. men som mange ved forstår mænd dem ikk helt så jeg tog sagen i egen hånd ..

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

jeg spurgte manden om vi ikk skulle forloves på vores 1års dag .. og det ville han heldigvis gerne .. havde givet ham små hints .. men som mange ved forstår mænd dem ikk helt så jeg tog sagen i egen hånd ..

ihh altså hvor dejligt!1 Hvordan gjorde du???????

Anmeld

28. august 2010

CarinaSB

Per var nede og passe hans hunde som han havde med hans eks .. jeg var der hjemme og syntes jeg var trist .. så sad vi og skrev sammen over msn .. da jeg spurgte ham om han ikk syntes at vi skulle forloves på vores 1 års dag .. Og det syntes han var en god ide .. men han syntes det var lidt træls at jeg fik spurgt først da han ville have gjort det samme når han kom hjem  D 6 sep 2008 gik vi ned og kiggede på ringe .. På vores 1 års dag stod tidlig op om morgen og tog på job (han var selvstændig dengang) Han kom hjem ved 11 tiden hvilket jeg ikk kunne forstå da han først skulle være hjemme ved 15.30 tiden .. Så jeg lå stadigvæk i sengen og så tv Han kom ind med en buket røde roser og stilte dem på mit natbord .. Jeg sagde jeg ville skynde mig at tage tøj på så vi kunne hente ringene .. Og jeg løb i bad og tog tøj på .. Da jeg kom ind i igen stod han med ringene i hånden og gav mig min på .. Så sagde han at når jeg bar denne ring om det så betød at det var ham jeg ville giftes med .. fordi at når han bar ringen med mit navn i var et fordi at nu havde han fundet hende han ville giftes med 

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

Per var nede og passe hans hunde som han havde med hans eks .. jeg var der hjemme og syntes jeg var trist .. så sad vi og skrev sammen over msn .. da jeg spurgte ham om han ikk syntes at vi skulle forloves på vores 1 års dag .. Og det syntes han var en god ide .. men han syntes det var lidt træls at jeg fik spurgt først da han ville have gjort det samme når han kom hjem  D 6 sep 2008 gik vi ned og kiggede på ringe .. På vores 1 års dag stod tidlig op om morgen og tog på job (han var selvstændig dengang) Han kom hjem ved 11 tiden hvilket jeg ikk kunne forstå da han først skulle være hjemme ved 15.30 tiden .. Så jeg lå stadigvæk i sengen og så tv Han kom ind med en buket røde roser og stilte dem på mit natbord .. Jeg sagde jeg ville skynde mig at tage tøj på så vi kunne hente ringene .. Og jeg løb i bad og tog tøj på .. Da jeg kom ind i igen stod han med ringene i hånden og gav mig min på .. Så sagde han at når jeg bar denne ring om det så betød at det var ham jeg ville giftes med .. fordi at når han bar ringen med mit navn i var et fordi at nu havde han fundet hende han ville giftes med 

Åhhh hvor er det bare sødt!! Bliver jo helt rørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.