Forlovelse?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Anonym trådstarter

Hej tøser...

Nu er jeg den heldige pige der har fundet en skøn kæreste som så også har været gift i hele 7 måneder hehe..

Jeg går sådan og har den vildeste drøm om at blive forlovet med ham.. vi har været sammen i 2 år og jeg vil så gerne. min frygt eller hvad vi nu skal kalde det er at han ikke vil/tør etc. fordi han har haft ringene på både som forlovelse og giftemål som jo ikke lige gik efter bogen kan man sige.

Skal jeg lade det ligge eller skal jeg pop the question?????

nogen tænker jo nok hvorfor vil du det?? Jeg har altid gerne ville det, NÅR jeg fandt manden jeg kunne se mig selv blive forlovet med for derfor at blive gift på et senere tidspunkt. Det ville betyde så meget for mig og jeg ville simpelthen bære den ring med rank ryk og de stolteste øjne og smil.

Tak fordi du lige gad lade dine øjne og tanker glide nedover linierne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Anonym trådstarter

Slet ingen ?

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Forstår ikke helt din tråd...

Er I gift eller var det tidligere kæreste?

Anmeld

28. august 2010

klmf

Altså, HAN har været gift før i 7 måneder med en anden end dig??

Så kan jeg ikke se, hvorfor I ikke skulle kunne blive forlovet? Hvis altså han har sørget for at blive skilt

Ellers er jeg ikke sikker på jeg har fattet spørgsmålet

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

Har i snakket om giftemål? Eller ville det komme helt bag på ham hvis du friede til ham?

Jeg tror ikke selv jeg ville turde spørge hvis vi aldrig havde talt om at blive gift

Anmeld

28. august 2010

Kvindemin

ja på med ringen, to år er da forholdsvis længe.

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Forstår ikke helt din tråd...

Er I gift eller var det tidligere kæreste?

nej nej det var hans kæreste før mig.. altså x-kone

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

lotchen skriver:

Altså, HAN har været gift før i 7 måneder med en anden end dig??

Så kan jeg ikke se, hvorfor I ikke skulle kunne blive forlovet? Hvis altså han har sørget for at blive skilt

Ellers er jeg ikke sikker på jeg har fattet spørgsmålet

hehe han er skam helt skilt osv alter ude af verdnen.. jeg tror bare jeg er bange for hans reaktion hvis jeg spørg

Anmeld

28. august 2010

Anonym trådstarter

linselouise skriver:

Har i snakket om giftemål? Eller ville det komme helt bag på ham hvis du friede til ham?

Jeg tror ikke selv jeg ville turde spørge hvis vi aldrig havde talt om at blive gift

vi har snakket om det.. altså jeg ville nu også "kun" spørge om forlovelse og så ville det være op til ham om han ville giftes osv..

Ved ikke engang om jeg tør spørge om vi skal forloves hehe

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

Anonym skriver:

vi har snakket om det.. altså jeg ville nu også "kun" spørge om forlovelse og så ville det være op til ham om han ville giftes osv..

Ved ikke engang om jeg tør spørge om vi skal forloves hehe

Ok, og kunne du sådan fornemme på ham om han kunne tænke sig at blive gift igen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.