Han elsker mor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Line&Liam skriver:

Og hvor er det da skønt og hvor skriger og vrider mit moderhjerte sig at dybtfølt kærlighed når knægten bare ELSKER sin mor, kun vil sin mor, hyler når mor går, og når mor kommer fordi man SÅDAN har savnet hende!

Men for søren altså

Mor her trænger også til lige at sidde 5 min med computeren, gerne også uden han skal sove for det

Far/mormor/morfar/hygge onkel og tante m.m.m. duer bare SLET ikke, i hvert fald ikke hvis jeg befinder mig på matrikkelnummeret

Hvad søren kan man gøre ved det? Skal han bare have lov til at være morsyg, eller er det noget man skal "vende" ham lidt fra, ved f.eks. ikke tage ham op når han kommer, men bede far tage ham og lege lidt?

Jeg er jo dybt rørt over han er så glad for mig Men det piner mig også meget at far føler sig overflødig..

Herhjemme hedder det ikke mor syg - men mor glad...

Tror også I lige har ramt den der seprations angst - eller midt i et tigerspring. Der kan de også blive omklamrende mm.

Men her gik den hus forbi - mener de siger den rammer ved 8 mdr's alderen.

Frederic bliver 2 år her på fredag og aldrig blevet passet ude endnu, ud over at være i dp...

Men der findes da ikke noget bedre end han kommer løbende med armene ude og råber; Krraaammmmeeerr. Og ender lige i mors arme...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Maise

Line&Liam skriver:

Puha Liam er kun blevet passet et par gange i hans 9 mdr gamle liv, og aldrig mere end 2 timer og aldrig af andre end Mormor og morfar

Jeg trænger vist til at få klippet navlesnoren Jeg er bare SÅ bange for der sker ham noget når han ikke er i min "varetægt" eller hvad man siger... FRYGTER FRYGTER FRYGTER dagpleje start om 1 mdr, tænk sig en dame jeg slet ikke kender kommer til at se mit livs guld, mere end jeg gør??!!

åhhh så er jeg ikke den eneste Line, selv far får meget nøje instrukser når hun skal passes og gud bedre ham hvis han viger for megt fra dem. ellers kun mormor og så far der har passet hende et par timer når jeg har skullet til frisør, tandlæge ect.

hun bliver næsten 13 mdr. før hun starter i vuggestue og godt jeg tog den beslutning for kuknne ikke bære at skulle sende hende afsted om få mdr.

Navlestrngen her er desværre også bare AAAAAAAAAAAlt for tyk, men far kan også få lov til det hele. kun lægge til natten er desværre mig hun vil have. hmm så det arbejder vi på.

Anmeld

30. august 2010

mor-til-vanessa

Line&Liam skriver:

Sove ude GYS! Bare jeg turde det Men nej det må være den dag han selv ringer hjem "Mooooar må jeg gerne sove hos .....?"

tror såmændt både børn og mor har godt af det

Anmeld

30. august 2010

TbCp

Giv ham alt det kærlighed og tryghed han har brug for.... han kommer over det igen og ud på den anden side får du en tryg og glad dreng, der ved at mor altid vil være der for ham!

Men husker godt perioden Bare liiiiige 5 min. fred

Anmeld

30. august 2010

Becks

Synd vi bor så langt fra hinanden søde - Jeg ville gerne passe den lækkermås I render rundt med der 

Anmeld

30. august 2010

LouiseNielsen

Tror også du trænger til at få navlestrengen kappet  Både dig, og din søn vil have rigtig godt af lidt tid fra hinanden.... Det er der bestemt ingen skade til!

Herhjemme gør vi og har vi gjort det at hvis Nicklas bliver for meget mors dreng, så tager ham og Andreas en tur i svømmehallen, bare de to og har lidt mande hygge. Så har de to også noget sammen, noget jeg ikke er med i og det er utrolig godt for dem  begge, og for mig. For så når de kommer hjem og længe efter er det som om han godt kan bruge farmand også.....

Jeg tror det ligger meget i at det ofte er mor som gør de fleste ting med ungerne derhjemme, også tror de kære små kun det er mor der kan bruges....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.