"Inception"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

TineA

Super fed film !

Blev jo helt forelsket i Leo igen - flashback til Titanic , årh ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Pia.

Super fed film... Men ikke en film hvor der er tid til at gå på toilettet... Man skal virkelig følge med fra start til slut... men glæd dig...

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

hvor fedt! Tak for anmeldelserne piger

Anmeld

29. august 2010

Malene84

linselouise skriver:

hvor fedt! Tak for anmeldelserne piger

Som de andre siger, super, super fed film!!! Men hold fast i starten - det går stærkt!!! Og der er så mange detaljer man ikke når at opleve, hvis man ikke virkelig følger med!!!

Skriv hvad du sys om den, når du har set den. Så kan vi tale om detaljer. Min kæreste havde fanget mange flere end jeg, da han ved mere om "konceptet" end jeg

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

Malene84 skriver:

Som de andre siger, super, super fed film!!! Men hold fast i starten - det går stærkt!!! Og der er så mange detaljer man ikke når at opleve, hvis man ikke virkelig følger med!!!

Skriv hvad du sys om den, når du har set den. Så kan vi tale om detaljer. Min kæreste havde fanget mange flere end jeg, da han ved mere om "konceptet" end jeg

men er det ikke også sådan noget mændende forstår bedre end os kvinder?

Jeg skulle vidst ikke have bestilt kyssesæderne i Empire bio alligevel

Anmeld

29. august 2010

Malene84

linselouise skriver:

men er det ikke også sådan noget mændende forstår bedre end os kvinder?

Jeg skulle vidst ikke have bestilt kyssesæderne i Empire bio alligevel

HAHAHAHA... NEEEEJ, det kan du vist godt droppe  Vi fik passet drengene ude for første gang, og vi var begge lidt oppe og køre over det. Men da filmen gik igang, så fik jeg 3 gange ssshhhhhh - af min kæreste, da jeg prøvede at fortælle ham at jeg var lidt nervøs for det. haha. Han var fuldstændig opslugt af den og glemte alt om vores børn i 2 timer!!!

Anmeld

29. august 2010

Frk. Himmelblå

Åh, det er en god film.

2010's Matrix - men federe, synes jeg.

Helt rigtigt valgt at se den i biffen. Det er ikke en dvd-film, selvom jeg da vil se den igen, når den udkommer. Men i bund og grund er det jo en actionfilm (ganske vist en filosofisk en af slagsen), så den skal opleves på STORT lærred! God fornøjelse. Og husk en stooor sodavand, den er lidt lang, selvom det ikke opleves sådan undervejs.

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

Malene84 skriver:

HAHAHAHA... NEEEEJ, det kan du vist godt droppe  Vi fik passet drengene ude for første gang, og vi var begge lidt oppe og køre over det. Men da filmen gik igang, så fik jeg 3 gange ssshhhhhh - af min kæreste, da jeg prøvede at fortælle ham at jeg var lidt nervøs for det. haha. Han var fuldstændig opslugt af den og glemte alt om vores børn i 2 timer!!!

kender det alt for godt. Det er jo en meget naturlig bekymring, og oftest er det kvinderne der er værst Men kan kun forestille mig at du må have haft dobbelt op på bekymring når du har to basser

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

SeptemberBaby skriver:

Åh, det er en god film.

2010's Matrix - men federe, synes jeg.

Helt rigtigt valgt at se den i biffen. Det er ikke en dvd-film, selvom jeg da vil se den igen, når den udkommer. Men i bund og grund er det jo en actionfilm (ganske vist en filosofisk en af slagsen), så den skal opleves på STORT lærred! God fornøjelse. Og husk en stooor sodavand, den er lidt lang, selvom det ikke opleves sådan undervejs.

Ja vi har også valgt at se den i biffen, selvom vi aldrig går i biffen ellers

Hmm. er det mon nu også smart at drikke så meget? Så risikerer man jo at skulle forlade filmen for at gå på toilet? arh man finder vel nok ud af det

Anmeld

29. august 2010

Susan1978

jeg har også set den og kan også anbefale den..

jeg skulle faktisk tisse på et tidspunkt og måtte bare vælge et sted hvor der var en masse bang bang.. (tænkte at der gik jeg nok ikke glip af så  meget  )

men en rigtig god film og der er fart på hele vejen igennem.

var sgu nærmest rundtosset da vi forlod bio.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.