"Inception"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.142 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. august 2010

L.J.L

Den skal jeg ind og se med manden på torsdag, glæder mig! Er der nogen der har set den og hvad synes i om den???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Anja

Fantastisk film!!! Intet mindre

Anmeld

28. august 2010

Blyb

Kan kun sige GLÆD DIG! Den er så fed. Der er mange "lag" i den og en del tanker der bliver sat i gang efterfølgende.

Helt sikkert en film man kan tåle at se mere end en gang

God fornøjelse

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

eeejjjj hvor fedt! Har også kun hørt godt om den, det skulle være en sensationelt god film

Anmeld

28. august 2010

Banditten´s mor

linselouise skriver:

Den skal jeg ind og se med manden på torsdag, glæder mig! Er der nogen der har set den og hvad synes i om den???

Det er en super god film! Og rigtig godt skuespil. Men man skal holde tungen lige i munden for at følge med og ikke sidde og checke sin mobil hvert 2 minut fordi det er første gang man er væk fra baby. Det var så det jeg gjorde...

Anmeld

28. august 2010

trunte89

Helt genial film.

Jeg vil smadder gerne ind og se den igen. Det er sådan en film man sagtens kan se flere gange for at få alt med.

Anmeld

28. august 2010

Faith

sylvestersmor skriver:

Det er en super god film! Og rigtig godt skuespil. Men man skal holde tungen lige i munden for at følge med og ikke sidde og checke sin mobil hvert 2 minut fordi det er første gang man er væk fra baby. Det var så det jeg gjorde...

Jep det var osse det jeg gjorde, og jeg gik derfra med en lidt flad fornemmelse. Og så var jeg ekstremt træt oveni, så synes ikke det var den bedste oplevelse.

Anmeld

28. august 2010

Chalala85

Så fantastisk.. er vild med Leo i den.. ligesom i shutter island.. åhhh ikke mindre end lækker film

Anmeld

28. august 2010

Pena

Rigtig go film.

Jeg sad det meste af filmen, og fattede ikke en meter. Men hold ud. Følg med så godt du kan, og det vil komme til dig til sidst.

Anmeld

28. august 2010

Trolde_mor

Rigtig god film, som virkelig fænger - GLÆD DIG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.