Har i skiftet til NAN3 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Halbschön

NatasjaL skriver:

hvorfor siger min sp så jeg skal skifte til nan 2 hvis min søn ikke længere bliver mæt af 1'eren?

Ja det er så et godt spørgsmål.. For den eneste forskel der er på NAN1 og NAN2, det er jernindholdet... Og ikke andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Ni-ko-li-ne

NatasjaL skriver:

hvorfor siger min sp så jeg skal skifte til nan 2 hvis min søn ikke længere bliver mæt af 1'eren?

jamen det må du da bede din SP om at forklare.... jeg kender ikke hendes tankegang...

men fakta er at NAN2 indeholder mere jern end NAN1 og det er den eneste forskel.... kig selv på indholdsfortegnelserne

Anmeld

29. august 2010

Frk. Himmelblå

Line&Liam skriver:

Ja spørgsmålet er egentlig simpelt, nu er Liam jo 9 mdr, og lever jo stort set af ganske alm. mad, han fåe kun en aften og nat flaske. (kl. 20.00 og 05.00.

Nu kunne jeg så lige se i butikken da jeg skulle købe NAN2 idag, at der er en der hedder NAN3 fra 9 mdr.

Kunne så også læse det ikke er desideret MME, men en tilskudsblanding.

Mit spørgsmål er så, skiftede i over på NAN3? Eller fortsatte i med NAN2?...

Jeg overvejer at købe NAN3, i det håb om at det mætter lidt mere, og han så måske kan sove til kl. 6 hvor vi alligevel står op og får morgenmad, men jeg er ikke helt inde i hvornår børn reelt ikke har brug for MME mere?

Halløj

Tror ikke du skal købe nan3 i hån om, at det mætter mere.

Vi forsøgte med NAN 3 og i den periode vågnede min datter hver nat ( ved 4-tiden og var tørstig og sulten) . Så skiftede tilbage til NAN 2 uden problemer. Hun var vist 9 1/2 - 10 mdr., da vi forsøgte.

Ser altså ingen grund til at skifte, hvis 2'eren virker :-)

Anmeld

29. august 2010

Frk. Himmelblå

SeptemberBaby skriver:

Halløj

Tror ikke du skal købe nan3 i hån om, at det mætter mere.

Vi forsøgte med NAN 3 og i den periode vågnede min datter hver nat ( ved 4-tiden og var tørstig og sulten) . Så skiftede tilbage til NAN 2 uden problemer. Hun var vist 9 1/2 - 10 mdr., da vi forsøgte.

Ser altså ingen grund til at skifte, hvis 2'eren virker :-)

Og nå jeg skriver i "hån" om, betyder det så bare lige i "håb" om ;-)

Anmeld

29. august 2010

Susan1978

JustAnotherName skriver:

Uanset alderen, så har mine kun fået NAN 1, da min SP. fortalte, at det ikke er nødvendigt at skifte. Det er bare fordi fabrikanterne skal fremstille flere produkter, og så kommer der mdr/alder på.
Men udfra indholdet er det ikke NØDVENDIGT at man skifter, hvis ens barn fint bliver mæt.

Og mine børn har som sagt KUN fået 1éren, da de fik flaske, begge to.

kan kun sige det samme!

fik det samme af vide af min SP dengang..

så lad vær med at bruge flere penge på noget der står 3 på istedet for 1.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.