Har i skiftet til NAN3 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.801 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. august 2010

L-Mortil3

Ja spørgsmålet er egentlig simpelt, nu er Liam jo 9 mdr, og lever jo stort set af ganske alm. mad, han fåe kun en aften og nat flaske. (kl. 20.00 og 05.00.

Nu kunne jeg så lige se i butikken da jeg skulle købe NAN2 idag, at der er en der hedder NAN3 fra 9 mdr.

Kunne så også læse det ikke er desideret MME, men en tilskudsblanding.

Mit spørgsmål er så, skiftede i over på NAN3? Eller fortsatte i med NAN2?...

Jeg overvejer at købe NAN3, i det håb om at det mætter lidt mere, og han så måske kan sove til kl. 6 hvor vi alligevel står op og får morgenmad, men jeg er ikke helt inde i hvornår børn reelt ikke har brug for MME mere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

L-Mortil3

Nå fik lige læst det ikke mætter mere end NAN2, og at NAN3 egentlig bare er et alternativ til sødmælk.

Så er det vidst bedst at fortsætte med NAN2.

Anmeld

28. august 2010

line melias mor

kom da lige i tanke om da du skrev det at melia også skulle starte på nan3 nu her, hun får også kun aften og nat flaske men hvis det er det samme vil jeg hellere bare blive ved med at bruge nan2 i brikkerne, er ikke så glad for pulveret

Anmeld

28. august 2010

mor-til-vanessa

line melias mor skriver:

kom da lige i tanke om da du skrev det at melia også skulle starte på nan3 nu her, hun får også kun aften og nat flaske men hvis det er det samme vil jeg hellere bare blive ved med at bruge nan2 i brikkerne, er ikke så glad for pulveret

puh ha det bliver da pænt dyrt

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Har prøvet NAN3 til Julie's måltider, hvor hun bare fik det i kop... Julie er ikke specielt glad for det, så det er slet ikke til noget gavn her.. Og få hende til at drikke mælk, kan vi slet ikke få hende til...

Når hun er i dp og alle andre steder kan hun sagtens drikke mælk...

Tror ikke der er så mange som bruger NAN3 da det jo egentlig svare til det samme som sødmælk et eller andet sted...

Anmeld

28. august 2010

line melias mor

mor-til-vanessa skriver:

puh ha det bliver da pænt dyrt

nej det syntes jeg ikke det er jo kun 2 brikker om dagen hun bruger så syntes ikke det er så slemt

Anmeld

28. august 2010

JustAnotherName

Uanset alderen, så har mine kun fået NAN 1, da min SP. fortalte, at det ikke er nødvendigt at skifte. Det er bare fordi fabrikanterne skal fremstille flere produkter, og så kommer der mdr/alder på.
Men udfra indholdet er det ikke NØDVENDIGT at man skifter, hvis ens barn fint bliver mæt.

Og mine børn har som sagt KUN fået 1éren, da de fik flaske, begge to.

Anmeld

28. august 2010

L-Mortil3

JustAnotherName skriver:

Uanset alderen, så har mine kun fået NAN 1, da min SP. fortalte, at det ikke er nødvendigt at skifte. Det er bare fordi fabrikanterne skal fremstille flere produkter, og så kommer der mdr/alder på.
Men udfra indholdet er det ikke NØDVENDIGT at man skifter, hvis ens barn fint bliver mæt.

Og mine børn har som sagt KUN fået 1éren, da de fik flaske, begge to.

Vi skiftede også udelukkende til 2'eren da den er jernberiget, (mere end 1) så vi slap for jerntilskud.

Anmeld

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

de kan få NAN 1 hele vejen....

vi skiftede til NAN3 da den indeholde færre kalorier, og de små har ikke brug for alle de kalorier når de indtager normal kost og ko mælk.... hvis han vokser fint ville jeg ikke betænke mig ved at skifte...

du skal dog ikke forvente at det mætter mere, der er ingen forskel på NAN typerne mht hvor meget de mætter...

Anmeld

28. august 2010

NatasjaL

hvorfor siger min sp så jeg skal skifte til nan 2 hvis min søn ikke længere bliver mæt af 1'eren?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.