kan ikke huske hvornår jeg sidst har hørt så meget gråd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

anna-jonas

Vi har også haft sådan en reaktion herhjemme..............hvor Ida er vågnet om natten, og har grædt helt utrøsteligt. Hun har sovet mellem os, og har skullet holde os begge i hånden. I går var hun ked fra kl. 16 til 20..............hvor hun endelig faldt omkuld. Hun græder også hvis vi går ud af et rum, og hun sidder alene tilbage...............eller som i går, da vi var hos min mor og spise. Der satte jeg hende hos mormor...........men med det samme begyndte hun at hulke............og strække armene op imod mig.

Gi' Bille lidt tid, og fortæl nede i vuggeren hvordan hun reagere, og at hun har brug for lidt mere støtte og omsorg. Det skal de tage alvorligt..............hun er jo så lille.

Knus til dig Camilla.............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Milka

tak for alle jeres svar natten gik ok, men kun efter bille fik lov at komme ind i min seng. det er meget længe siden at nogen af dem har ville sove hos mig, så vi er ikke vant til det. hun sov dybt og trygt, jeg synes lidt det er som at have en kanin under dynen

der er virkelig en rød tråd i de ting i siger og de ting jeg oplever herhjemme! det med de natlige reaktioner, og strækken op med armene efter mor. hun er jo tydeligvis bange for at jeg skal gå og aldrig kommer igen! og så er det som om hun bare ikke kan komme tæt nok på mig, hun er totalt klistret op ad mig, det lille pus.

jeg aflyste de aftaler vi havde her i weekenden og nu hygger vi bare hjemme, os tre, så pigerne kan slappe max af, og være fit for fight til en ny uge igen i morgen.

Anmeld

29. august 2010

JustAnotherName

tak for alle jeres svar natten gik ok, men kun efter bille fik lov at komme ind i min seng. det er meget længe siden at nogen af dem har ville sove hos mig, så vi er ikke vant til det. hun sov dybt og trygt, jeg synes lidt det er som at have en kanin under dynen

der er virkelig en rød tråd i de ting i siger og de ting jeg oplever herhjemme! det med de natlige reaktioner, og strækken op med armene efter mor. hun er jo tydeligvis bange for at jeg skal gå og aldrig kommer igen! og så er det som om hun bare ikke kan komme tæt nok på mig, hun er totalt klistret op ad mig, det lille pus.

jeg aflyste de aftaler vi havde her i weekenden og nu hygger vi bare hjemme, os tre, så pigerne kan slappe max af, og være fit for fight til en ny uge igen i morgen.

God idé, dét ville jeg nemlig netop til at foreslå. At sætte tempoet lidt ned i weekenden, mens de har hovedet rigeligt fyldt med nye indtryk, og ikke lave alt for meget (mere end nødvendigt) af møder og planer for weekenderne lige her i starten. For der sker meget i hverdagene lige nu, for dem. Så de trænger nok til lidt ekstra ro og nærvær fra dig, lige nu, når der er mulighed for det.
Altså hvis der er familie-fødselsdage mm, så kan man jo stadig godt tage afsted. Men sådan ligefrem selv arrrangerere eller planlægge noget, fordi at der skal ske lidt, er nok ingen nødvendighed - tvært imod! Men det ved du jo.
 Og dejligt, at der var ro i nat ...fra din lille springende Bille-kanin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.