Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hehe....det er lige præcist sådan noget jeg omtaler i mit indlæg! Det er jo bare helt fantastisk flot arbejde!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fantastisk kage de blev vel også vildt glade for den?
SÅ FLOT! må have været hårdt med det program du kørte ved siden af!!!
super super flot resultat!
Hold da op Den er godt nok stor og FLOT. Hvor mange mennesker var der til?
Siljesmor skriver: Hold da op Den er godt nok stor og FLOT. Hvor mange mennesker var der til?
Tak. De var 54, men der var kage til over 60 ifølge kagetabellen
KatrineR skriver: super flot! der har du dælme fået lagt mange timer i! HVORDAN er den blevet transporteret??
super flot! der har du dælme fået lagt mange timer i!
HVORDAN er den blevet transporteret??
Ja det tog over 4 timer at pynte.. hehe... den blev transporteret i en flyttekasse. Den ku lige være der..
Susan1978 skriver: Fantastisk kage de blev vel også vildt glade for den?
Tak. Jeg ved ikke hvad de sagde til den, da det var hendes bror der hentede den. Så venter spændt på en reaktion
JordbærBlomst skriver: Ja det tog over 4 timer at pynte.. hehe... den blev transporteret i en flyttekasse. Den ku lige være der..
puttede du den bare i en flyttekasse, eller støttede du op med noget?
KatrineR skriver: puttede du den bare i en flyttekasse, eller støttede du op med noget?
Fadet var 2 cm mindre end selve kassens bredde, så den kunne ikke skride til siden, men jeg satte den på skumklude, så den ikke kunne rutche
JordbærBlomst skriver: Fadet var 2 cm mindre end selve kassens bredde, så den kunne ikke skride til siden, men jeg satte den på skumklude, så den ikke kunne rutche
smart!.. det trik må jeg huske
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128