Dagens bryllupskage - MAX billedspam:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.901 visninger
43 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Snefnug1984

Så fik jeg afleveret min første bryllupskage til min gamle folkeskole veninde. Kagen er i 4 lag med appelsin/passionmousse og blomsterbergs chokoladecreme, lagt i chokoladekage.

Hold op den var tung - krævede 4 hænder at få løftet ned i kassen Selvfølgelig var der noget der skulle drille, men fik et super resultat, hvis jeg selv skal sige det

Den lille kage var en tillægskage, da en af gæsterne havde fødselsdag, så han skulle have sin egen kage

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Dot D

Sådan..... Godt gået, hvor er den blevet flot Det krævede også noget forarbejde for dig, men flot det er den i hvert fald

Anmeld

28. august 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Sådan..... Godt gået, hvor er den blevet flot Det krævede også noget forarbejde for dig, men flot det er den i hvert fald

Tak Dot. Ja jeg er kommet ret sent i seng de sidste 2 aftener

Anmeld

28. august 2010

Dot D

JordbærBlomst skriver:

Tak Dot. Ja jeg er kommet ret sent i seng de sidste 2 aftener

Hvilke størrelse forme endte du med at bruge?, og ved du hvor meget den vejede til slut?

Anmeld

28. august 2010

Snefnug1984

Dot D skriver:

Hvilke størrelse forme endte du med at bruge?, og ved du hvor meget den vejede til slut?

Det var 30, 26, 22 og 18. Ved ikke helt det præcise Kg tal, men den var så tung, at jeg ikke selv kunne løfte den over i køleskabet

Anmeld

28. august 2010

Dot D

JordbærBlomst skriver:

Det var 30, 26, 22 og 18. Ved ikke helt det præcise Kg tal, men den var så tung, at jeg ikke selv kunne løfte den over i køleskabet

VILDT....

Anmeld

28. august 2010

MoarTNoah

super flot! der har du dælme fået lagt mange timer i!

HVORDAN er den blevet transporteret??

Anmeld

28. august 2010

LinLin

WAUW!

Jeg skal lave min første kage til min søns fødselsdag på torsdag (med mindre jeg ligger og føder )... Er spændt på hvordan det skal gå!

Anmeld

28. august 2010

Mira0911

Hold kæft hvor er de flotte.... :)

Anmeld

28. august 2010

Lone Jakobsen

jamen den er da bare super flot meget simpel og elegant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.