Hvilke sko til efterår/vinter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

<3

fine sko Jeg endte med at købe disse, i str. 12,5 cm. Hans fod er 11,5 cm men er der ikke noget med man skal købe et nummer større??

Søde!! De er helt fine. Og jo en til to cm større. Jeg endte med at finde Tjalfes i netto til 50kr Men det var godt nok også heldigt!

man siger 1,5cm men det kan være svært at ramme helt. Man skal også tænke over om man skal bruge dem med det samme eller om det er til om et par måneder. Fx. vinterstøvler, de skal bruges over et helt halvt år og skal gerne passe både i start og slut sæson. Det kan være svært at ramme. Har måttet stå og købe et ekstra par i februar som han så ikke brugte mere end marts med men sådan er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Søde!! De er helt fine. Og jo en til to cm større. Jeg endte med at finde Tjalfes i netto til 50kr Men det var godt nok også heldigt!

man siger 1,5cm men det kan være svært at ramme helt. Man skal også tænke over om man skal bruge dem med det samme eller om det er til om et par måneder. Fx. vinterstøvler, de skal bruges over et helt halvt år og skal gerne passe både i start og slut sæson. Det kan være svært at ramme. Har måttet stå og købe et ekstra par i februar som han så ikke brugte mere end marts med men sådan er det

Ja der er mange beslutninger at tage! Men nu de her jeg har købt, dem får han lov at bruge nu og frem til han vokser ud af dem, og så må jeg købe nogle nye til den tid. Heldigvis er det ikke noget der sprænger budgettet, og jeg kan jo altid sælge ud af det gamle

Anmeld

29. august 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

jeg har set at de i HM ofte har sko til de små, med blød sål men stadig nogle som er gode til årstiden

Anmeld

29. august 2010

Leonora

linselouise skriver:

wow der er mange seje!

Hej

Prøv at se ¨på growingfeet.dk...der har jeg købt mange af min datters sko også de første kravlesko. og jeg synes du får dem billigere der..

Knus Louise

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

hannetheis skriver:

jeg har set at de i HM ofte har sko til de små, med blød sål men stadig nogle som er gode til årstiden

ahhh super, så er der jo lidt at spare Må en tur i HM snarest! tak for tippet

Anmeld

29. august 2010

L.J.L

Leonora skriver:

Hej

Prøv at se ¨på growingfeet.dk...der har jeg købt mange af min datters sko også de første kravlesko. og jeg synes du får dem billigere der..

Knus Louise

Der må jeg lige ind og kigge Tak for tippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.