Hvilke sko til efterår/vinter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.219 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. august 2010

L.J.L

Lauritz er snart 9 mdr. og kravler og står op ad alt. Nu er vi også begyndt at cykle med ham bagpå. Men han har ingen sko?! Idag på vores første cykeltur fik han bare to sæt sokker på, men synes nu det er mere hensigtsmæssigt med nogle babysko, med blød sål, da han også står meget op.

Men hvilke køber man, er i vildrede!

Meget gerne hvis mig hvad dit barn har på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

linselouise skriver:

Lauritz er snart 9 mdr. og kravler og står op ad alt. Nu er vi også begyndt at cykle med ham bagpå. Men han har ingen sko?! Idag på vores første cykeltur fik han bare to sæt sokker på, men synes nu det er mere hensigtsmæssigt med nogle babysko, med blød sål, da han også står meget op.

Men hvilke køber man, er i vildrede!

Meget gerne hvis mig hvad dit barn har på

futter ala disse: (fås i mange mærker)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2010

<3

Ja jeg synes jo så de der futter er noget fanden har skabt. Når børnene kravler rundt i sandkassen så ryger deres fødder ud af dem og så kravler de enten kun i strømpefødder eller med fødderne helt op i flyverdragten. En ting er når de er hjemme og forældrene kan hjælpe dem på hele tiden men i institution fx. er det helt galt.

Kravlesko ville jeg sige. Det er udesko men uden fast hæl. Så om nogle måneder når han begynder at gå så kan han få et par rigtige sko.

Men ved der er andre som sværger til futter - jeg synes bare det er noget værre stads

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

Ni-ko-li-ne skriver:

futter ala disse: (fås i mange mærker)

Tak men er bare ikke så meget for de dynefutter, dem havde han til hans vinterdragt sidste år, og det var noget underligt noget synes jeg. Tænker mere om der ikke findes sådan nogle sko han kan kravle og stå op i...

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Ja jeg synes jo så de der futter er noget fanden har skabt. Når børnene kravler rundt i sandkassen så ryger deres fødder ud af dem og så kravler de enten kun i strømpefødder eller med fødderne helt op i flyverdragten. En ting er når de er hjemme og forældrene kan hjælpe dem på hele tiden men i institution fx. er det helt galt.

Kravlesko ville jeg sige. Det er udesko men uden fast hæl. Så om nogle måneder når han begynder at gå så kan han få et par rigtige sko.

Men ved der er andre som sværger til futter - jeg synes bare det er noget værre stads

Præcis Kravlesko! Må lige se hvad jeg finder frem til på google.

Nej jeg synes også det er nogle underlige nogle de der dynefutter, han havde dem på hans flyverdragt sidste vinter, men hans fødder faldt hele tiden ud af dem, så de hang bare som sådan nogle døde porrer

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

wow der er mange seje!

Anmeld

28. august 2010

<3

linselouise skriver:

wow der er mange seje!

Jeps der er så mange... Fandt nogle søde for et stykke tid siden... prøver at se om jeg kan finde dem igen

Anmeld

28. august 2010

<3

Kirle skriver:

Jeps der er så mange... Fandt nogle søde for et stykke tid siden... prøver at se om jeg kan finde dem igen

http://www.seekairun.com/cgi-bin/commerce.cgi?search=action&keywords=Boys

http://www.growingfeet.dk/shop/bundgaard-prewalker-sko-5354p.html

fx

Anmeld

28. august 2010

<3

linselouise skriver:

Præcis Kravlesko! Må lige se hvad jeg finder frem til på google.

Nej jeg synes også det er nogle underlige nogle de der dynefutter, han havde dem på hans flyverdragt sidste vinter, men hans fødder faldt hele tiden ud af dem, så de hang bare som sådan nogle døde porrer

Og ja de ligner sådanne nogle der er blevet mishandlet og kravler afsted med knuste/brækkede lemmer Ja undskyld men jeg synes at det er noget værre stads altså

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

http://www.seekairun.com/cgi-bin/commerce.cgi?search=action&keywords=Boys

http://www.growingfeet.dk/shop/bundgaard-prewalker-sko-5354p.html

fx

fine sko Jeg endte med at købe disse, i str. 12,5 cm. Hans fod er 11,5 cm men er der ikke noget med man skal købe et nummer større??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.