Antilop højstol (Ikea)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

bagger26

Mads bliver 3 til december og han kan sagtens sidde i den stadigvæk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
SpunkenJo skriver:

Er de ikke kaldt tilbage??
- sikkerhedsfehler eller noget.

Tjek lige deres hjemmeside. Syns jeg så en plakat med det sidst jeg var derude.

Kram Jo

- deres plastikhøjstol er anbefalelsesværdig. Her har vi en hos hver af besserne og en hjemme og ska vi ud, tager vi den med i bilen i et snuptag. Den fylder INGENTING, når den er skilt ad.

jamen det er da den i plast som ingenting fylder jeg taler om Den fås i hvid, rød og blå...

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00069725

Anmeld

28. august 2010

mariamiss6

Caroline86 skriver:

jamen det er da den i plast som ingenting fylder jeg taler om Den fås i hvid, rød og blå...

De er rigtig gode og ungerne kan sidde i den lææææænge...

Der er kun 2 ulemper ved dem, men det er jo sådan lidt smag og behag

1. den mangler fodstøtte... Dette gør den "dårlig" i test, fordi barnets ben så bare hænger frit i luften... Men ungerne sidder altså fint alligevel.... Stolen er let numseformet, så jeg synes alle børn sidder godt i sådan en

2. Benene er bredere end stolen. Det KAN være lidt et minus, fordi benene så fylder mere under bordet, end stolen i sig selv gør... MEN det er også et plus, fordi det forhindrer stolen i at tilte

Den er jo af plastik, så når ungerne sviner, giver mand en lige en skyller under bruseren det er SÅ nemt

Anmeld

28. august 2010

Susanne79

Caroline86 skriver:

Jamen lige præcis.. vi ville også have hos mine forældre, i sommerhuset og hos Daniels far (han mor har en højstol).. Og vi har jo også tripp trapp stolen derhjemme men den er jo ikke til at have med sig

Super duper! IKEA tur til mig.. yaya!!!!!

lige et godt råd: 

Kontakt den IKEA du har tænkt dig at besøge inden du tager afsted. stolen er nemlig i restordre og er svær at få fat i.

Vi prøvede først i Odense og dernæst i Glostrup og begge steder var den udsolgt. Selvom der stod på nettet at de havde den på lager......

Anmeld

28. august 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

1. den mangler fodstøtte... Dette gør den "dårlig" i test, fordi barnets ben så bare hænger frit i luften... Men ungerne sidder altså fint alligevel.... Stolen er let numseformet, så jeg synes alle børn sidder godt i sådan en

2. Benene er bredere end stolen. Det KAN være lidt et minus, fordi benene så fylder mere under bordet, end stolen i sig selv gør... MEN det er også et plus, fordi det forhindrer stolen i at tilte

Den er jo af plastik, så når ungerne sviner, giver mand en lige en skyller under bruseren det er SÅ nemt

ja, jeg har også tænkt over det med manglende fodstøtte, men blev enig med mig selv om at det er ligemeget når den hun bruger til dagligt har fodstøtte

Men jeg skal da bare ud og købe nogle stykker af dem

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Susanne79 skriver:

lige et godt råd: 

Kontakt den IKEA du har tænkt dig at besøge inden du tager afsted. stolen er nemlig i restordre og er svær at få fat i.

Vi prøvede først i Odense og dernæst i Glostrup og begge steder var den udsolgt. Selvom der stod på nettet at de havde den på lager......

det er et godt tip! tak

Anmeld

28. august 2010

L.J.L

mariamiss6 skriver:

Og man kan også slå 2 fluer med et smæk og vaske både stol OG barn på en gang

Herhjemme er det en stor succes

Anmeld

28. august 2010

SpunkenJo

Caroline86 skriver:

My mistake

troede Der var tale om denne her:
http://www.google.dk/m/search?site=images&sour ce=mog&hl=da&gl=dk&client=safari&q =ikea%20leopard%20højstol%20tilbage#i=1

men Antilop er ihvertfald en superstol syns vi.

Happy shopping
knus Jo

Anmeld

28. august 2010

mariamiss6

linselouise skriver:

Hahahahahha

Anmeld

28. august 2010

line melias mor

linselouise skriver:

hihihi hvor herligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.