Antilop højstol (Ikea)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.298 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser.

Hvor længe kan ungerne sidde i sådan en Antilop højstol fra Ikea? Jeg synes den ser så lille ud?

Vi overvejer nemlig at købe nogle stykker (de er jo billige) til at stå hos bedsterne og i sommerhusene, men det kan jo være det samme hvis hun ikke kan bruge den ret længe?

Synes ikke jeg kunne se nogen oplysninger af den karakter derinde..

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Hvor længe kan ungerne sidde i sådan en Antilop højstol fra Ikea? Jeg synes den ser så lille ud?

Vi overvejer nemlig at købe nogle stykker (de er jo billige) til at stå hos bedsterne og i sommerhusene, men det kan jo være det samme hvis hun ikke kan bruge den ret længe?

Synes ikke jeg kunne se nogen oplysninger af den karakter derinde..

Knus Caroline

Nikoline er 21 mdr lige om lidt, vejer 15 kg og bruger snart str 3 år i tøj.... hun kan satdig sidde i den:0)

Anmeld

28. august 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Jeg har en veninde der har en dreng på omkring 3 år, og han kunne lige skrue sig ned i den uden at det blev ubehageligt for ham.

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Ni-ko-li-ne skriver:

Nikoline er 21 mdr lige om lidt, vejer 15 kg og bruger snart str 3 år i tøj.... hun kan satdig sidde i den:0)

ORk.. jamen så er det da bare sådan nogen vi køber

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Benjamin09 skriver:

Jeg har en veninde der har en dreng på omkring 3 år, og han kunne lige skrue sig ned i den uden at det blev ubehageligt for ham.

tak for svar!

Anmeld

28. august 2010

SpunkenJo

Er de ikke kaldt tilbage??
- sikkerhedsfehler eller noget.

Tjek lige deres hjemmeside. Syns jeg så en plakat med det sidst jeg var derude.

Kram Jo

- deres plastikhøjstol er anbefalelsesværdig. Her har vi en hos hver af besserne og en hjemme og ska vi ud, tager vi den med i bilen i et snuptag. Den fylder INGENTING, når den er skilt ad.

Anmeld

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

SpunkenJo skriver:

Er de ikke kaldt tilbage??
- sikkerhedsfehler eller noget.

Tjek lige deres hjemmeside. Syns jeg så en plakat med det sidst jeg var derude.

Kram Jo

- deres plastikhøjstol er anbefalelsesværdig. Her har vi en hos hver af besserne og en hjemme og ska vi ud, tager vi den med i bilen i et snuptag. Den fylder INGENTING, når den er skilt ad.

det tror jeg ikke..... de er flere år gamle

Anmeld

28. august 2010

Ni-ko-li-ne

Caroline86 skriver:

ORk.. jamen så er det da bare sådan nogen vi køber

ja vi har een her hjemme udover Trip-trappen og så to hos bedsterne... så er der altid en højstol:0)

Anmeld

28. august 2010

SpunkenJo

Ni-ko-li-ne skriver:

det tror jeg ikke..... de er flere år gamle

Så har jeg nok bare set forkert

- kan man ikke lide de hvide/røde plasstole fra Ikea, fås den magen til i Babysam i sort. Blot til Info.

Anmeld

28. august 2010

Moderator

Ni-ko-li-ne skriver:

ja vi har een her hjemme udover Trip-trappen og så to hos bedsterne... så er der altid en højstol:0)

Jamen lige præcis.. vi ville også have hos mine forældre, i sommerhuset og hos Daniels far (han mor har en højstol).. Og vi har jo også tripp trapp stolen derhjemme men den er jo ikke til at have med sig

Super duper! IKEA tur til mig.. yaya!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.