Voldig 5 årig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

quity

Det første I skal gøre er at lave en politianmeldelse, da det er hvad statsamtet vil have. Derefter kontakt statsamtet (gerne skriftlig) og bede om ophævelse af samværet og suspendering af samværet mens sagen undersøges.

I skal, efter min mening, ikke udlever ham, for så kan i blive anklaget for omsorgssvigt, da i har været informeret om det fra drengen.

Du er velkommen til at skrive en pb til mig, for jeg står i samme situation og skal i fogderetten, så jeg har lidt erfaring på området, desværre lært på den hårde måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

Anonym trådstarter

JA det er rigtigt hårdt.. Der er mange ting som efterhånden er ved gå op for mig.. Desværre..

Neej syntes faktisk det er meget forfærdelig man ikke må lade et barn blive hjemme når det har udtalt sådan.. vi har som sagt ingen besviser.. Men det er jo nu ikke kun os han har sagt det til..

N¨r jeg har ham på tomandshånd kan jeg få SÅ mange ting ud af ham men når de andre er til stede snakker han udenom.. Det er også ret frusterene for mig for føler jo lidt de efterhånden tror jeg bare finder på det.. (ved dog godt de tror mig men alligevel)

Ja det er forfærdelig det er sådan.. Der må gerne bare komme en afgørelse NU!!! tjekker postkasse hverdag med det samme for se.. Men næ nej intet nyt og det skulle gerne komme nu her,,

Skal nok skrive så snart der er nyt i sagen.. tror vi kontakter børnehaven når vi venter frederik mandag og hører om de har fået noget ud af ham...

Er glad for der er nogle som interesserer sig for dette da det ikk er alt og hele tiden man kan snakke med kæresten om det da han også er meget chokeret og gerne vil tænke på lidt andet når man ikke kan gøre mere:/

Anmeld

7. september 2010

Anonym trådstarter

Maja88 skriver:

ej hvor må det være forfærdeligt at skulle sende ham hen til nogen folk som man har en mistanke om gør ham ondt.

Jeg vill personligt som pædagog også have det dårligt med det, men ja er vores retssystem ikke altid optimalt.

Men ja kunne nemt være som du siger at de glemmer dig. For kan ikke sige noget med 100%, men min forestilling omkring sådanne sager af at den udøvende part fortæller barnet de ikke må sige det, da der så vil ske deres elskede noget.

Men ja uh ha mine hormoner raser helt. Sidder næsten og tuder over at man som barn ingen muligheder har(har lige set: Kunsten at overleve som barn-arrrg). At man er tvunget til at sende en person man elsker i helvede- rent ud sagt.

Men håber virkelig sagen kommer til at gå stærkt og det hele falder ud til jeres fordel.

Skriv endelig en opfølgelse på sagen.

Vil lige indformerer dig om der nu er kommet afgørelse i sagen og SØRME ikke om vi fik ham .. Jubiiiii .. Tror adrig jeg har været så glad før...

De finder hende ik egnet som mor og hun kan ik engang ta vare på sig selv.. Hvilket jo er rigtigt

Anmeld

7. september 2010

4xGreve

Anonym skriver:

Vil lige indformerer dig om der nu er kommet afgørelse i sagen og SØRME ikke om vi fik ham .. Jubiiiii .. Tror adrig jeg har været så glad før...

De finder hende ik egnet som mor og hun kan ik engang ta vare på sig selv.. Hvilket jo er rigtigt

har lige læst alle dine svar til de forskellige og sikke en grim sag, super dejligt at høre i vandt men hvad får moren så? får hun stadig lov at se ham? og hvis hun gør er det så alene?

Anmeld

7. september 2010

Maja88

ej hvor er det bare fantastisk for jer... TUSINDE GANGE TILLYKKE.

Er det den sag der kørte i forvejen eller fordi de slår ham???

Ej det må da være en sten der er faldet fra jeres hjerte. ej er så glad på jeres vegne

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Znuzke skriver:

Hvad med at kontakte statsamtet og høre hvad de vil foreslå jer at gøre. Hvis han skal udleveres i denne weekend, så kan i måske ringe og spørge hos politiet i stedet - det kan være at de har et godt forslag til hvordan i løser det. I bliver ihvertfald nødt til at gøre noget, og det er ikke nok bare at tilbageholde ham synes jeg - i bliver nødt til at gøre et eller andet aktivt/præventivt for at melde dem og beskytte ham - han skal ihvertfald ikke udleveres til nogle der slår!

Men en 5 årig kan sagtens kende ordet øretæver - det kan blive brugt i mange sammenhænge uden at det betyder han bliver slået, så det ord i sig selv synes jeg ikke siger så meget...

Lige præcis!  På den måde viser I også åbenhed og at I gerne vil samarbejde, men bare ikke lige ved, hvordan I griber tingene an... Håber I får lov til at beholde ham!

Held og lykke med det hele.

K.h. Linda

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Anonym skriver:

Læste ikke lige dette!

Stort tillykke med det! Hvor er det bare dejligt at høre I må da være vanvittig lettede.

K.h. Linda

Anmeld

7. september 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvor er det bare fantastisk for jer - TILLYKKE med den store sejr

Anmeld

7. september 2010

Anonym trådstarter

vi er sindsyg lettede det er helt vildt .. Det har virkelig gået os helt vildt på og der har vlret mange spekulationer omkring det.

Jamen sagen har kørt siden januar hvor der så hele tiden er kommet nyt.. Og er blevet afgjort idag..

Det med at de slår ham har vi endnu ik nævnt overfor moderen da vi håber på børnehaven kan få noget ud af ham.. og fordi vi lige skulle vente på en afgørelse så sagen ik var trukket længere ud..

Nu skal vi så videre i statsamtet have afgjort samvær.. Men det er de enige om skal være hver anden weekend ved moderen og resten af tiden her.. Eller det var de enige om inden vi fandt ud af det med de slår ham.. Men det skal vi så nok have nævnt ved statsamtet næste gang vi snakker med dem også må de tage afgørelse til om det skal være overvåget.. men i hvertfald en lettelse nu at han skal være her det meste af tiden..

Så kan man da håbe hun tager sig lidt sammen og begynder gøre noget for ham i stedet for alt hendes fis...

For vil jo også være synd for drengen slet ikk se sin mor for det vil jo altid være hans mor og selvfølgelig elsker han hende hvilket han også skal..  Vi jo ik interesseret i nægte samvær men vi skal bare vær sikker på det er under ordentlige forhold selvfølgelig..

Håber jeg fik svaret på alle spørgsmålene.. Og i hvertfald tusinde tak til jer alle..

Der er glæde i det lille hjem idag.. Vi har tilmed drengen og han er også glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.