Hej Alle I dejlige damer..
Trænger lige til komme ud med mine tanker til andre end min dejlige kæreste..
Vi står i en rigtig træls dillemma. Hvor vi kører sag med min stedsøns mor om hvor min stedsøn ska have sin adresse.
Vi venter nu på mere i sagen..
MEn vi har så fået det STORE problem hvor vi ikk ander hva vi ska gøre da vi to gange indenfor kort tid er blevet kontakte af hans børnehave og fået at vide Frederik har store problemer med sit temprement med han slår de andre børn.. så vi tog en meget alvorlig snak med ham og spurgte hvorfor han gjorde det hvortil han svarer
" Jamen mor og hendes kæreste lad os kalde ham x slår jo også mig" WHAT tænkte vi og spurgte hvornår de slår ham " Jamen når jeg ikk er ordentlig" Jamen derfor må de da ikk slå.. Hvor slår de henne.. " De giver mig øretæver" (undskyld mig men hvorfor sku en dreng på 5 vide hvad øretæver er?) JEg spørger så hvordan de gøre og han kan vise mig fuldstændig hvordan de gøre det..
Efter denne episode er han blevet meget gladere og meget mere lettet.
Vi har faktisk snakket om mange gange at han bliver bange når man siger det må du altså ikk det der, og tager hånden op til hovedet som at gå i forsvar for slag.. Og en dag jeg skældte ham til ud og gik ud i gangen til ham siger han ! avavav du mp ikk slå..
er desværre frygtelig bange for der er noget om at han rent faktisk får slag hjemme ved hans mor:/ (hvilket jeg self ik håber) tror bare ikk på en 5 årig kan sige sådanne ting uden der er noget i det..
Nu står vi bare i en situation hvor vi ik aner hva vi skal gøre? Vi overvejer snakke med vores advokat mandag.. Problemet er bare han skal hjem til hende nu her i weekenden og vi bestemt ik har lyst til udlevere ham..
Han har tilmed sagt igen idag at x slår ham...
Ved egentlig ikk helt hva jeg ville med dette her. Havde bare brug for komme ud med det.. Og måske et lille håb om nogle kan hjælpe...
På forhånd tak..
Anmeld