Gisp hvad vejer dit barn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Tina2

Jeg har to store børn....

Filuca er 6½ år og vejer 27 kg (135 cm høj)

Milas er 3 år og vejer 19,5 kg (105 cm høj)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

twinboys

Eva. skriver:

Tror det er bestemt fra starten...han var jo også kæmpe da han blev født... Jeg synes det er lidt synd for man forventer så meget mere af ham end med de små, men sådan er det jo bare..

Ja det kunne jeg godt forstille mig... Har selv en knægt i dagplejen der er født kæmpe og da han var en bette stor dreng troede folk han kunne mere end han kunne... Så forstår dig godt..

Men lækre børn du har

Majbritt

Anmeld

27. august 2010

LISBETH:-)

twinboys skriver:

Smiler vi har børn udenfor skemaerne... men lækre unger

Jep, og så længe de trives betyder vægten ingen ting

Mine piger ligner hver især min mand og jeg. Min mand var meget meget tynd som barn (som vores Amalie er nu) men han vejer 120 kg idag, og er et ordentligt brød  og jeg var en rigtig fed basse som barn - som vores Elina på 3 mdr - men jeg er meget gennemsnitlig nu - ikke tynd, men heller ikke fed

Anmeld

27. august 2010

Svei

twinboys skriver:

Ja det kunne jeg godt forstille mig... Har selv en knægt i dagplejen der er født kæmpe og da han var en bette stor dreng troede folk han kunne mere end han kunne... Så forstår dig godt..

Men lækre børn du har

Majbritt

Tak,. i lige måde...bare synd når de har tendens til at blive (for) store..men ja, 4500g i uge 38+0, det er jo ret vildt, synes jeg...

Anmeld

27. august 2010

saxa

Yasmin er ifølge de skemaer et middel barn i vægten da hun vejer omkring de 14 kg, men et stort barn i højden da hun måler 94cm

Anmeld

27. august 2010

twinboys

lisbeth2910 skriver:

Jep, og så længe de trives betyder vægten ingen ting

Mine piger ligner hver især min mand og jeg. Min mand var meget meget tynd som barn (som vores Amalie er nu) men han vejer 120 kg idag, og er et ordentligt brød  og jeg var en rigtig fed basse som barn - som vores Elina på 3 mdr - men jeg er meget gennemsnitlig nu - ikke tynd, men heller ikke fed

Smiler... ja håber de får farmands krop her

Anmeld

27. august 2010

twinboys

Eva. skriver:

Tak,. i lige måde...bare synd når de har tendens til at blive (for) store..men ja, 4500g i uge 38+0, det er jo ret vildt, synes jeg...

Ja hold da op så i fjensynet igår en fødsel med en der vejede 4,4kg så puuuuhhh det gjorde også ondt på hende at føde og de brugte sugekop... Fik du kejsersnit søde???

Anmeld

27. august 2010

Svei

twinboys skriver:

Ja hold da op så i fjensynet igår en fødsel med en der vejede 4,4kg så puuuuhhh det gjorde også ondt på hende at føde og de brugte sugekop... Fik du kejsersnit søde???

Ja, derfor han blev taget så tidligt..Jeppe fødte jeg selv, han vejede 4800g...

Anmeld

27. august 2010

LISBETH:-)

twinboys skriver:

Men lækre børn du har

Majbritt

Sådan er det også her. Sp var på besøg i sidste uge, og hun blev ved med at sige at jeg altså skulle øve alle mulige ting med Elina for hun kunne slet ikke det hun skulle. Til sidst fik jeg vredt vrisset at hun altså kun er 3 mdr. Sp blev helt flov og fortalte at hun havde glemt hvor gammel hun var, og troede at hun var 6 mdr.

Anmeld

27. august 2010

twinboys

Eva. skriver:

Ja, derfor han blev taget så tidligt..Jeppe fødte jeg selv, han vejede 4800g...

Hvor er du sej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.