Gisp hvad vejer dit barn ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

Sommerfuglelarven

Min datter vejer 19 kg, og er 110 cm i en alder af 4 år - så hun ligger i mellem "middel" og "stor".

Højde:

4 år  97 104 113

Vægt:

4 år 13.7  17.1  21.0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Muffinmus

Min søn ligger midt mellem MINDSTE og NORMAL

min datter ligger i MINDSTE

Så ikke de største børn jeg har i hvert fald:-)

Anmeld

28. august 2010

Maise

Min pige bliver 8 mdr. på tirsdag og vejer 9 kilo lige ud og er 73 cm lang. Så hun ligger lige en lille smule over middel.

Anmeld

28. august 2010

saxa

Malene&Frederikke skriver:

Jeg hører det også alle steder fra ..... har en fætter der blev 3 her i april, hun er lige lidt længere end ham også Og det er tydeligt hvor det kommer fra - for jeg har sat røv tidligt, så længden kommer ikke fra mig

Hehe, ja det var da liiige en tand mere.... det gør en utroligt forskel når man ser nyfødtes størrelse ved siden af hinanden

Men må sande at min SP havde ret da hun sagde, at det skulle hun nok kommme efter

Haaha... Ja det er bestemt heller ikke mig Yasmin har de mål fra.. For jeg har dælme også sat røv for tidligt.. Hehe.. Hun ender med at kigge "ned" til sin mor.. hehe..

Anmeld

28. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

cm..

Alder  Lille barn  Middel barn  Stort barn
3 år  90  97 105
 4 år  97 105 113

Så han er jo over gennesnit i både vægt og længde... Og svarer til en 5 årig når man kigger tal på tabel'erne..

Ja kan jeg godt se.. Der er også mange der tror han er 4.5-5 år.. på trods af, at han altså kun bliver 4 år til november

Men han har nu også altid langt højt oppe i kurverne (faktisk nærmest over), når han blev målt osv da han var mindre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.