Bryllupskage til i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2010

otlitrom

Den er vanvittig smuk. Den er enkel og romantisk. Virkelig virkelig flot!! Og hvor er det kært med den lille finger der peger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2010

Mira0911

Hvor er den flot... :)

Anmeld

28. august 2010

82Miraklet

Siljesmor skriver:

Jeg skulle lave en bryllupskage til min søsters veninde, som skal giftes i morgen  Hun ville have friske blomster på, så jeg måtte jo prøve, selvom jeg allerhelst ville have undgået det. Men efter lidt gode råd osv. fik jeg pakket stilken på blomsterne ind i husholdningsfilm inden jeg stak dem ned i kagen. Kagen er en blanding af lyse og mørke bunde med fyld af mørk chokoladecreme og hindbærmousse. Jeg købte det dersens dyre mørke Valronha-chokolade og MUMS hvor smagte det bare godt det chokoladecreme. Meget koncentreret og intenst  Rundt om kanten er der pyntet med et satinbånd, da den kommende brud også havde ønsket dette. Men jeg lavede altså også et lilla bånd i fondant og kom inden under silkebåndet... Det var mere for syns skyld når nu de skulle skære kagen. Synes den ville blive så bar når nu alle blomsterne og båndet skulle af..

Hej fra Margith

Super FLot......

Anmeld

28. august 2010

Susan1978

årg Margith -  den er da virkelig smuk.. og ja sikke et arbejde med de blomster..

hehe jeg har også tit små fingre og andet med billederne af kagerne.. ungerne synes jo de er så fiine

Anmeld

28. august 2010

birgitte

Siljesmor skriver:

Jeg skulle lave en bryllupskage til min søsters veninde, som skal giftes i morgen  Hun ville have friske blomster på, så jeg måtte jo prøve, selvom jeg allerhelst ville have undgået det. Men efter lidt gode råd osv. fik jeg pakket stilken på blomsterne ind i husholdningsfilm inden jeg stak dem ned i kagen. Kagen er en blanding af lyse og mørke bunde med fyld af mørk chokoladecreme og hindbærmousse. Jeg købte det dersens dyre mørke Valronha-chokolade og MUMS hvor smagte det bare godt det chokoladecreme. Meget koncentreret og intenst  Rundt om kanten er der pyntet med et satinbånd, da den kommende brud også havde ønsket dette. Men jeg lavede altså også et lilla bånd i fondant og kom inden under silkebåndet... Det var mere for syns skyld når nu de skulle skære kagen. Synes den ville blive så bar når nu alle blomsterne og båndet skulle af..

Hej fra Margith

virkelig Yndig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.