Metchen skriver:
Nårh, stakkels lille Malutte. Jeg blev ellers så glad på jeres vegne, da jeg læste at hun var helt færdig med at blive holdt øje med. Men sådan skulle det så ikke lige være.
Jeg skrev i et indlæg til Susanne, at astmamedicin i visse tilfælde kan virke væksthæmmende, som du selv skriver, og det er ikke det fedeste, specielt ikke når Malutten er en lille pige i forvejen. Jeg får nu både en astmaspray, og astmapiller nu, og de er super gode
Så håber jeg at de kan hjælpe lille fisen.
Mht til at Nikolai ikke vil give et billede af sig selv som 1½ årig, det er eddermame usselt gjort af ham! Dumme skid, hvis det nu er noget der i sidste ende kan gøre livet lettere og bedre for både Malutten og dig.
Kan du gøre som Mette skriver, og simpelthen tage kontakt til noget af hans familie og høre om de vil hjælpe, når han nu ikke vil?
Jeg håber at tingene løser sig for jer
Kram M.
Jo tak skal du ha´. Selvølelig løser det sig, på den ene eller anden måde.... Hvis der er noget jeg er blevet ret skrap til de seneste 1½ år + 7 mdr. Så er det dælme at finde løsninger ;)
Ja Malucca får også stadig akutspray, men den bliver forhåbenligt droslet ned, nu hvor hun får de piller. Selvom det er en akutspray, så har hun jo fået den fast 8 pust om dagen, fra feb. (hvor hun fik den) og så frem til slut maj ca. (Og i den periode er hun faktisk knækket på sin egen vækstkurve) Men i sommerperioden, hvor hun ikke har fået den fast, har hun taget et hop på kruven, så det er jo dejligt.
Mht. Nicolaj så kan jeg kun være enig...Altså intet grimt fra min mund, da Malucca jo er en del af ham. (Men mine tanker, er trods alt kun mine ;)