Ikke helt slut... alligevel :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Klumpe-dumpe

Metchen skriver:

Nårh, stakkels lille Malutte. Jeg blev ellers så glad på jeres vegne, da jeg læste at hun var helt færdig med at blive holdt øje med. Men sådan skulle det så ikke lige være.

Jeg skrev i et indlæg til Susanne, at astmamedicin i visse tilfælde kan virke væksthæmmende, som du selv skriver, og det er ikke det fedeste, specielt ikke når Malutten er en lille pige i forvejen. Jeg får nu både en astmaspray, og astmapiller nu, og de er super gode Så håber jeg at de kan hjælpe lille fisen.

Mht til at Nikolai ikke vil give et billede af sig selv som 1½ årig, det er eddermame usselt gjort af ham! Dumme skid, hvis det nu er noget der i sidste ende kan gøre livet lettere og bedre for både Malutten og dig. Kan du gøre som Mette skriver, og simpelthen tage kontakt til noget af hans familie og høre om de vil hjælpe, når han nu ikke vil?

Jeg håber at tingene løser sig for jer

Kram M.

Jo tak skal du ha´. Selvølelig løser det sig, på den ene eller anden måde.... Hvis der er noget jeg er blevet ret skrap til de seneste 1½ år + 7 mdr. Så er det dælme at finde løsninger ;)

Ja Malucca får også stadig akutspray, men den bliver forhåbenligt droslet ned, nu hvor hun får de piller. Selvom det er en akutspray, så har hun jo fået den fast 8 pust om dagen, fra feb. (hvor hun fik den) og så frem til slut maj ca. (Og i den periode er hun faktisk knækket på sin egen vækstkurve) Men i sommerperioden, hvor hun ikke har fået den fast, har hun taget et hop på kruven, så det er jo dejligt.

Mht. Nicolaj så kan jeg kun være enig...Altså intet grimt fra min mund, da Malucca jo er en del af ham. (Men mine tanker, er trods alt kun mine ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Årh nej altså!

Hvor er det synd det skal blive ved

Et kæmpe knus til jer

Og sådan en her til klaphatten

Tak søde :)

Anmeld

29. august 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Sikken et cirkus, åh hvor jeg håber det snart bliver bedre for Jer!

Det med billedet pissede mig lige lidt af.. Hvor barnlig har han lov at være. Som Mette skriver må der da være en i familien der kan hjælpe. De kan ikke være lige tossede allesammen!

De bedste tanker til Jer!

Tak søde missekat :)

Tjo, men som jeg skrev til Mettepigen, så orker jeg ikke lige nu, at tage det opgør med Nicolaj, jeg ved han vil gå fuldstændig bananas.... Men så må lægerne "nøjes" med et voksen foto af ham, hvilke også kan bruges, men selvfølelig ikke er optimalt.

Knus.

Anmeld

29. august 2010

Klumpe-dumpe

lion skriver:

Hvor er det da bare kedeligt at din kære Lut ikk kan får MEGET solskin på sin vej.

Det er ikk sjovt med al den sygdom hele tiden.

Jeg håber at de kan finde ud af hvorfor hun er så syg, så der kan gøres noget ved det.

Hvor smålig er man, hvis mann ikk kan givet et lille billede som vil hjælpe ens datter. Jeg håber nogle andre i hans familien kan hjælpe dig.

Stort kram her fra

Tak søde Løve :)

Håber også snart solen skinner på smukkesen, bare en lille bitte smule :)

Eller jeg håber, den vil skinner rigtig meget på ALLE ns-børnene :)

Knus.

Anmeld

29. august 2010

Klumpe-dumpe

idamaria83 skriver:

Øv hvor kedeligt man skal da heller ikke have lov at glæde sig for længe...

Kan du ikke tage fat i Maluttens farmor og høre om hun kan komme med et billede af det fædrene ophav - det kan da ikke passe andet altså!!?

for at alt går godt!

Malucca farmor ved jo intet om M, eller der er INGEN i familien der ved noget om hende.... Så det er ikke baaaare lige at hive fat i hende farmor... DESVÆRRE!!!!

Og jeg orker ikke lige pt. at tage opgøre med Nicolaj om det :S

Knus.

Anmeld

29. august 2010

Ida.

Rose <3 skriver:

Malucca farmor ved jo intet om M, eller der er INGEN i familien der ved noget om hende.... Så det er ikke baaaare lige at hive fat i hende farmor... DESVÆRRE!!!!

Og jeg orker ikke lige pt. at tage opgøre med Nicolaj om det

Knus.

Nej det kan jeg da godt se...det er da ærgerligt men kan bestemt godt forstå, at du ikke orker det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.