Halløjsa de damer,
Bare lige en lille kort opdate herfra.
Jeg skrev jo for kort tid siden, at jeg var jublende happy, da M nu var afsluttet alle steder, men øv så nemt gik det ikke lige alligevel.
M var henvist til en privat børnelægen, mht. hendes astma-bronkitis. Efter hun er begyndt at gå/løbe bliver hun forpustet og stønner meget, så hun skulle jo så ha´noget forbyggende. Hvilke jeg var helt fjong med.
Vi var så derude i tirsdags, lægen var så ikke i tvivl om hun skal i forbyggende medicin. Så nu er hun startet op på astma-PILLER. Hun må ikke få sprayen, da der en smule væksthæmmende stof der i, og ja det har den lille prut jo slet ikke behov for... Altså vækshæmmende stoffer.
Nåh men lægen skulle selvfølelig ha´en hele M´s historie, og selvom hun kun er 1½ år + 7 mdr. <- i maven. Ja så tager det efterhånden sin tid at fortælle.
Men de to lægere, der lige var inde omkring os, mente så at de nu vil lave en kromosom udredning på M. :( Pga. hendes konstant sygedom. De "mistænker" (hvis nok) en fejl på kromosom 10, som gør hendes imunforsvar dårligt... De ting jeg har fået/fundet af info, passer meget godt på M... Dog passer det også på FTF. Men det mest slående er nok, at hun jo "aldrig" får den høje feber, når hun er baktiere syg. (MØB - Halsbetændelse) så stiger den "kun" til omkring de 38. (Hun får kun høj feber ved vaccinerne, men så er den også omkring de 41) -Og ofte har hun jo små feber, uden at være syg, bla. i fredags, havde hun 38 i feber i 3 timer, og så var den væk igen... Sådan er det tit og ofte.
Så her den 21.9 går kromosomudredningen så igang :S Desværre er Nicolaj ikke villig til at komme med et enkel lille foto af sig selv (som 1½ årig), som lægerne skal bruge... Så nu synes jeg faktisk han er et RIGTIG RØVHUL!!!
Nåh lidt herfra...
Over and out.
Anmeld