Kirle skriver:
Er det så ikke på tide at se en allergiprognostiker? Som kan teste for formaldehyd, div. E numre og tilsætningstoffer osv - kort sagt alt det andet som en simpel priktest ikke kan give svar på. Det ville jeg få en henvisning til igennem egen læge til, og så starte fra en ende af.
Hvad med gluten, laktose? Har I prøvet at udelukke de to af hans kost? Det behøver ikke være en allergi som en slem intolerance...
Synes bare det er synd for Frederic 
Det kunne være... Tak...
Da vi for snart 10 mdr started derude, havde jeg en stak billeder med. Taget med små 10 min. mellem rum, han kunne gå fra at være en glad og charmende dreng med bølle bandit blik og farve i kinder - til 2 billeder senere være ligbleg - render under øjnene og bare træt. Selvom det blot var 30 min efter han havde sovet 13 timer om natten.
Fik dem blot retur med det svar at det kunne de ikke bruge til noget, uden de havde kigget på mere end 2 billeder.
Har afl de poser fra de boller - brød mm. Som har givet ham de reaktioner. Med det svar at dem kan de ikke bruge til noget, men de ville da godt gemme dem.
Uh ha... Han kan jo gå en hel dag på 1/4 rugbrød hvor han blot har taget al leverpostej af og lagt brød tilbage. Så det er svært, han kan nægte mælk i en uge og så ligepludselig be om mælk og drikke en ½ l - uden at det giver ham nogen rekationer.
Anmeld