Moar'en skriver:
Hvor er det bare træls i ikke kan få nogen svar. Og hårdt for frederik at skulle igennem alle de prøver. Han er vel også blevet scannet og alt muligt for at finde svar.
Jeg har virkelig medlidenhed med jer.
Kæmpe krammer til dig og frederik.
Tror det er lidt som om de ikke har villet høre ordenligt efter og først nu hvor talene løber lømsk lytter og sætter endnu et møllehjull igang.
Lufted det allerede da han var kommet ud og de første 14 dage blot havde taget 50 g på. At han kunne sove så længe på tom mave og stadig ikke rigtig ville have noget. Sp sagde vi skulle prøve at sulte ham i 4 timer og så se ad, igen rekation fra frederic.
Da han var ½ år lufted jeg det atter for sp, da han stadig tog ringe på og stadig ikke viste sult. Jamen det skal nok komme når han fik mere voksen mad. Det samme svar ved 8 mdr, han skulle jo lige lære vores mad... Suk, siger jeg bare. Det er 15 mdr siden og vi står her stadig.
Plejer gerne at sige til folk der blot kigger mærkeligt om de ikke har prøvet at have et sygt barn der nægter mad og drikke - Det nikker de ja til... Jamen det er hverdag hjemme ved os og har været det i 15 mdr..
Nope ikke scannet - blot fået taget blodprøver - prik test osv.
Anmeld